21 Aralık 2011 Çarşamba


Ve anne, küçük kızı suratına kremi boca ederken yakalar...


9 yorum:

Bellek Kutusu dedi ki...

Benim bütün kremi annemin yatak örtüsüne hoca ettigim bir hikayem var ki aman aman:)

yıldız dedi ki...

prenses yüzüne krem sürüyor annesi sen de ama;))

nohut oda dedi ki...

ne kremler ne rujlar kokular daha dur daha dur:))

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

iyi ki gözüne kaçmamış. geçen ben de yakaladım. ama gözünü kaşımaktan bihal oldu kuzum. ahh siz yok musunuz siz?

karışık_pizza dedi ki...

ooo şimdilik krem.gerisi gelince görücem ben seniiii
)))))
rujları,ojeleri,göz kalemlerini ortadan kaldır istersen
:)))

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

ha haa aynı mı? bu kızlar :D bizimki de dün banyo sonrası krem bocaladı :D

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

küçük kokoş yerim ben onu:)))

Deniz dedi ki...

-Kutucum, yaramaz mıymışsın sen? :))

- Kızmadımı ki :)

-Şimdilik ruj ve ojeye çocuklar sürmez diyor, dur bakalım nohut oda :)

-Nilhan valla kaçsa da sürmek için sesini çıkarmamıştır

- Karışık pizza, göz kalemimle bi resim çizmiş geçenlerde

- Aynı Bahar'ım kokoşgiller

-Sinemciiiim özlettin kendini:)

asyaselda dedi ki...

kaç Yaz kaççççç:):):):)