20 Aralık 2011 Salı

Yaz'ın listesi



Geçen hafta bi yerden dönüyorduk. Biraz da geç kalmıştık sanırım. 
Babası market torbalarını kapıya götürürken,
Yaz da arabada arka koltukta uyukluyordu.
Ya da ben öyle sanıyordum.
Radyoda çalan şarkının bitmesinin ardından
anneee bi daha çalsana... diye seslendi.
Ben park yeri bulacak mıyım, uyuyan güzeli yukarı nasıl taşıycaz gibi sorularla uğraştığımdan
çalan parçanın ne olduğunu bile duymamışım.
Ne çalıyordu ki dedim.
Tek aşkı kalbimiiiiin diye uykulu uykulu mırıldandı.  


Müzik ve dansı çok seviyor Yaz. Şimdi size TOP 5 listesini 
açıklıyorum: 
1. Tuttu fırlattı kalbimi
2. Deniz Seki -O ne dedi, bu ne dedi, diyene kadar... 
3.Tek aşkı kalbimin...
4. Küçük Eintein'lardan da bildiği Pergünt melodisi
5.Bethooven 5. senfoni- Tataa taaaaaaaam
(Yalnız Einsteinlar'da  cadı gelirken çaldığı için bu melodiyi duyunca hah cadının müziği diyor,Bethooven'ın da kemikleri sızlıyor herhalde.)


Ve geçenlerde hayatını kaybeden çıplak ayaklı divayı da severdi.
Hatta babası onun konseri için şehir dışına gittiğinde anlatmıştım ona nerede olduğunu
ve döndüğünde sormuştu babasına çıplak ayaklı kadın mı çıktı sahneye diye?
Işıklar içinde yatsın...



6 yorum:

yerdenuzak dedi ki...

Güzel liste;)

Gelincik dedi ki...

kalburüstü zevkleri vardır arkadaşın :)

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

number one ımız aynıymış :)
sonrasında
evli mutlu çocuklu
aşk kaç beden giyer
atmaaaaa
rengarenk

Elif dedi ki...

top5 listenizin ilk üç şarkısı bizimde favorimiz.Sıkılmadan defalarca dinliyor :)

yıldız dedi ki...

Sen uyuyor san annesi o müziğini dinlesin:))

ikiz Bebek dedi ki...

1,4,5 :)