12 Aralık 2011 Pazartesi

Yumurta kafa

Bu yumurta kafalardan bir sergi açacak kadar çok var bizde.
Resimdeki yeni akımımız yumurta kafa akımı...
Hepimiz yumurta kafa albümünde yerimizi aldık.
Durun bakiiim, ben hangisiydim?
Cumartesi akşamı mesaiden eve dönerken düşündük bi an
bu saatten sonra Yaz'a banyo yaptırılır mı, yaptırılmaz mı?
Gözümüzde büyüdü. Banyo yapana kadar saat 10 olacak, saçlar kurumayacak falan derken....

Gece saat 03.00'te kusuldu, Rapunzel saçlar battı,
banyo kusmuk içinde kaldı... Bana sarılınca, ben kusmuk oldum.
Rapunzel yıkandı, saçlar kurutuldu, banyo temizlendi, ben yıkandım
ve yatıldı... Eeee "bu saatte yapılmaz" dediğin şeyi gecenin köründe yaparsın böyle işte,
demek ki neymiş şimdi yapılmaz değilmiş hiçbir şey...

8 yorum:

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

:( iyimi şimdi peki

Filiz dedi ki...

yani 10'da yapılmaz derken gece 3 de yapmak zorunda kaldınız, neyi var neden kustu? iyimi şimdi?

yıldız dedi ki...

Geçmiş olsun kuzuma üşüttü mü bir şey mi dokundu?

İyi mi şimdi peki?

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

Öyle deme deniz. hakikaten uzun saçlı bir prensesin varsa banyonun gözünde büyümesi çok normal. hele benimki gibi kıvırcıksa. bir avuç saç kremi koyuyorum.
ayrıca banyo kusmasına engel olmayacaktı ki. banyo yaptırıp kussaydı daha çok sinir olurdun bence.

Geçmiş olsun rapunzele. umarım daha iyidir.

Deniz dedi ki...

şimdi iyi kızlar, saolun,

Nilhan, aynı şeyi bi arkadaşım daha söyledi, doğru diyorsun, iki kere yıkanmış olacaktı :)

bahriye-krm dedi ki...

şimdi iyi olmasına sevindim deniz...
ben de hiç kıyamıyorum kerem'in yaptığı resimleri atmaya...bu gidişle siz de biz de daha çook sergiler düzenliyeceğiz...

Pinky dedi ki...

geçmiş olsun Şekerfareciğime. şimdi iyi olmasına sevindim.

Bellek Kutusu dedi ki...

geçmiş olsun Deniz'cim...