23 Ocak 2012 Pazartesi

Bir süreçtir hayat...

"Hayatı bir süreç olarak kabul edebilme olgunluğu..."
Bir Gün'de okuduğum bana çok etkileyici gelen bir cümle...
Yani hep yapılacak şeyler için mükemmel bir an beklenir ya,
çocuğun öksürüğü geçince, ideal kiloya gelince, sevdiklerinin sesini telefonda
pozitif hissedince, kış bitince, bahar gelince, trafik olmadığında, 
ruh halimiz iyi olunca, daha telaşsız bir günde, daha çok para kazanınca....
Ama hayatı bir süreç olarak kabul edebilince
her güne hakkını verebiliriz belki...

Bazı çizgiler giderek güzelleşirken, başka yerdeki çizgiler belirginleşmeye başlar ya...
Bir süreçtir hayat işte...




5 yorum:

Gelincik dedi ki...

çok güzel bir benzetme yapmışsın... çizgilerimiz yaşadığımızın göstergeleri... yaşıyoruz, yaşlanıyoruz... iyi ki...

Düşlerimden İnciler dedi ki...

Çizimlere bayldım ,muhteşem olmuş...Gelecek vadediyor bence :)
O minik elleri yerim ben :)
Düşüncelerin ne güzel ,canım benim ..

yıldız dedi ki...

ben de okuyunca etkilenmiştim o cümleden..

bunu başarırsak bazı şeylerin de sırrını çözmüş olacağız hımm ne dersin Denizciğim?

ama bu çizgilerin gün gelip de güzelleştiğini görmeyi beklemeye sabır edemiyoruz bazen.

Merve dedi ki...

sizin çizgiler de çok güzelleşmiş canım :)

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

okumadıklarım ama aldıklarım arasında okuyacağım...küççük kuzumun çizgileri de hiç fena değil benden demesi..