25 Ocak 2012 Çarşamba

Dünün suyu, bugünle karışmasın


Bir su şişesi duruyor işyerimdeki masamda...
Sabahları dünden kalan su oluyor içinde.
Taze suyu koyarken, kalan suyu boşaltıyorum karışmasın ikisi diye...


Aklıma geliyor, yaşamla benzetiyorum.
Dünün üstüne bugünü koymamalı, 
hep baştan başlamalı diye düşünüyorum.
Dünün suyunun üstüne bugünü eklemiyorum.
Kızdıklarımı, kırıldıklarımı dünde bırakıyorum. 
Yarın yeni bir gün...

(illüstrasyon alıntı, ama nereden almışım hatırlamıyorum.
Kiminse çok güzeldi, kullandım, kusura bakmasın.)

7 yorum:

Anne Café dedi ki...

çok güzel...

yıldız dedi ki...

Ne güzel bir benzetme olmuş..

Yazgüneşi dedi ki...

haklısın
dünün suyu karışmasın bugüne
dünün derdi de
ben çaydanlığa koyarım dünün suyunu boşa gitmesin kaynasın diye
dertleri de kaynatıvermeli galiba :)

Gelincik dedi ki...

aynı suya uzanmışken, reddetti içim, gidip yenisini doldurdum, bana ilham oldun... gün bugündür, ne dün ne yarın :)

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

her sabah işe gelince ilk yaptığım iş... ama bakış var, birde Deniz bakışı var ;) haklısın dememe gerek var mı? :D

Deniz dedi ki...

Hilalim saol :)

Saol Yıldızcım:)

Aynen yazgüneşim :)

Kardeşcim öyle valla

Baharcım, muckkk

denizanasi dedi ki...

müthiş bir benzetme.. her gün yeni bir günn..