4 Ocak 2012 Çarşamba

Kabahat bizde...

Sormuşlar niye ağladın sabah okula geldiğinde diye,
bana öğretmediler ki demiş...
Öğretmemişiz çocuğa sabah okula gidince ağlanmaz diye...
Komedi gibi değil mi? 
Nasıl da yıkmış suçu üzerimize. 

Bi yandan eğleniyoruz duyduklarımızla...
Bi yandan yaptığı şeylere bahane bulması, 
sonradan çevir kazı yapması çok da matah bişey değil elbette.
Ama bu da bir süreç işte.

Dün de birbirimizi boyadık şebek gibi.
Maksat gülelim eğlenelim...
Gülmeyi de öğretmediler diyemezsin küçük şekerfare...

10 yorum:

Ayla dedi ki...

Öğretmediler haa hazırcevap ve yaratıcı da ayrıca:)Kesinlikle bu bir süreç hep kendime bu konuda telkinler de bulunuyorum.

asyaselda dedi ki...

o çevir gazı yanmasın durumunu bizde çok ama çok yaşıyoruz şu aralar:)
bahaneler kulağını tersten göstermeler:)
bu arada çok güzel olmuşsun Yaz makyajıyla:P

Tarkanın Annesi dedi ki...

Harika olmuşsun Deniz ya gülümsettin beni bunca işin arasında

nohut oda dedi ki...

süper cevap:)

bahriye-krm dedi ki...

öğretmediler mi?
:))))
çok tatlısın yaz'cım...

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

çok güldüm ama :D

Filiz dedi ki...

bak bak laflara:)bu çocuklar bi alem ya:))

Pinky dedi ki...

:)) ilahi şekerfare

Deniz dedi ki...

-Evet ya Ayla yıktı üstümüze

- Seldacım bazen ağlıyor,ağlama bitince ben aslında niye ağlamıştım biliyor musun diyip bambaşka bişey söylüyor

- Tarkan'ın annesi olmuş muyum :))

- Nohut oda: ))

- Saol Bahriye ablası, tatlı cadı

- Bahar, gülünmeyecek gibi değil

- Filizcim bunlar bilge doğuyorlar sanırsam

- Pinky :)))

yıldız dedi ki...

denizim yaz bie alem gerçekten hem de tatlı alem;))