5 Ocak 2012 Perşembe

yatağın soğuk tarafı kimin?


Kedinin teki, bir köpeği kovalıyormuş dün okuldan dönerken...
Normalde duyduğun bildiğin, kedi değildir kovalayan ya...
-Şaşırmış bunlar demişsin...
Zaman zaman hepimiz alıştığımızın tersine bişey gördüğümüzde böyle affalıyoruz işte.
Ama asıl haber değeri olan da bu, naaparsınız...


Yukarıdaki fotoğrafa gelince...
Sabah yanımıza geldi, biraz daha kestirmek için...
-Öfff her yeri ısıtmışsınız dedi, fırçayı attı, yatağına geri döndü.
Sonra anlaşılan orada da aradığı soğuğu bulamadı,
biz kalktıktan sonra gitti bizim yatakta hiç dokunulmamış, 
kısmen soğukça bir alana kıvrılıverdi.
Adı sıcak, kendi soğuğu seven kızım.

6 yorum:

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

soğuk yer ararmış yerim onu :)
sıcak sevmeyen kızlar bunlar :)

Bellek Kutusu dedi ki...

Ne tatlı:) Ama Yaz haklı annesi, Kutu da hiç sevmez yastığın da yatağın da sıcak tarafını :D

nohut oda dedi ki...

ne enteresan su cocuklar ben olsam sıcak ısterım:)

Filiz dedi ki...

yatağın soğuk yanını arayanı da ilk kez duydum ya:)yerim ben onu,tatlı şey:))))))

Red Riding Hood dedi ki...

♥ cimcime :))

tuem dedi ki...

yaz da benim gibiymiş gerçi ben biraz daha abartıydımküçükken annemin soğuk neresi varsa elimi oraya koyardım :):)