31 Ocak 2012 Salı

Yaz köşesi, kış köşesi


 Şu anda penceremden gördüğüm kar inanılmaz.
Sanki gökyüzünden bembeyaz tüyler boca ediyorlar. 
Öyle büyük büyük ve yumuşacık görünüyorlar ki.
Kar fotoğrafı görmekten bıkmışım sanırım ki hiç koymayacaktım
ama gelecek yıl baktığımda göreyim nasıl beyaz olmuş otopark...

Kuzu inadına uyuyor da uyuyor sabahları.
Tanıyamıyorum, o 'saat 6' kalk borularıyla uyanan çocuk mu bu?
Ama şu uyuma halini görünce kıyamıyorum uyandırmaya,
bazen ufakca sesleniyorum, bazen yanağını okşuyorum. 
Bazen hiç oralı bile olmuyor, bazen de fırçayı yiyorum, gelme şimdi, daha uyuycam diyor.

Kış bağıra çağıra geldi, neredeyse de gidiyor...
Ben donuyorum, iş yolculuğu uzun sürüyor, o yüzden yazseverim ben,
ama adı Yaz olan biri biliyor musunuz ki söylediğine göre en çok kışı seviyor.




8 yorum:

Murat dedi ki...

deniz olmadan yaz; yaz olmadan deniz'in keyfi çıkmaz :o))

Nesrin dedi ki...

maşallah çok güzellmiş :) uykuda güzel ama insanın uyanası gelmiyor ki :)

İkizBebek dedi ki...

Bende YAZ severim.

Tarkanın Annesi dedi ki...

Hadi yaa. Adına inat hemde. Ama uyumasıda çok tatlı bizimkinide uyandırırken içim gidiyor ama naparsın.

Bellek Kutusu dedi ki...

Ne güzel uyuyor Yaz:)

Yasemin Aktuğ dedi ki...

Nasılda güzel uyuyor annesi.
Bizede bir türlü yaranamayacak bu çocuklar eskiden erken kalkıyorlar diyorduk şimdi uyuyor diyoruz. :))

yıldız dedi ki...

Demek en çok kışı severmiş Yaz:)

Deniz dedi ki...

Nesrin, hele ki kış günlerinde di mi?

Özgecim di mi ya:)


Evet Tarkan'ın annesi naaparsın

Evet Kutucum, mışıl mışıl

Yasemin evet yaranamıyorlar, ama onlarda da zamanlama problemi var

Evet Yıldızcım ben de yeni öğrendim, öyleymiş