23 Şubat 2012 Perşembe

Ama bi tek bende yok...

- Anne şu prenses pony var ya, düğmesine basınca konuşuyo.
Okulda herkeste var, bi tek bende yok, alır mısın?
(Ne ponymiş böyle, herkeste var...)
Gerçekten çok istiyorum.

Bunu da duydum yani. 
Herkeste yalancılık, sahtekarlık, gıcıklık olsa sende de mi olacak yani?
... demedim tabii.
Bunlar daha ileri yaşların ders konusu.
Ama herkesin olanı isteme konusunda, sabah çıkar-ayak değil, daha geniş bir zamanda konuşuruz sanırım.

 ___________________



Üstteki konuyla hiç ilgili değil ama okuduğum kitaptan (EST) bir bölümü paylaşmak istedim :


"Kendi yaptığım bir kafeste
Kilitliyim, her gün yarattığım polisler tarafından
Yakalanmışım, içimde nezaret eden yargıçlar tarafından
Mahkum edilmişim, kendi iki kolum tarafından hücreme
Sürüklenmişim,
Zindan, gardiyan ve mahkum
Hepsi bir, kendi içimde , yalnız benim tarafımdan
Hapsedilmiş, kendi çemberimde kendime 
Sesleniyorum, dolaşmış çemberler
Hepsi benim.

Yaratıcıyla karşılaştık ve O biziz..."

7 yorum:

BALLI LOKMAM dedi ki...

Ayyy yavrum benim ondada olsa annesi.... Bu masum bir istek ama:)))

yıldız dedi ki...

Bu kitabı gittikçe merak etmeye başladım Deniz;)

Bellek Kutusu dedi ki...

Kendimi bildim bileli geleneksel Anne Kutu cümlesi, "Herkes kendini kuyuya attı sen de mi atacaksın" olduğundan hala ödüm kopar karşılaştırmalı cümle kurmaktan :)

Deniz dedi ki...

-Alıcam ,alıcam... Ama aybaşına kadar bekleticem ki, kıymetli olsun :)

- YIldızcım, enteresan...


- Kutucum, yok yok ben de kurmak istemem karşılaştırmalı cümle

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

mc donalds çocuk menüsünde pony'leri vermeye başlamış. Ben geçen gün bir tane yedim :) Yağmur için tabii ;)

Evren dedi ki...

Kitabı merak ettim ben de...
Kıyamam, herkeste varmış demek ;)

altıüstüevkadını dedi ki...

Pony olmadan asla...cümlesi yüzünden yıllar önce 300km.geriye dönüp pony sini evden almıştık..Şimdi çocuk için uzak bir hatıra ama ben hala saklıyorum
Sevgiler