13 Şubat 2012 Pazartesi

cimcime...


 Merhaba millet :) Geçen hafta bir anda yeni bir gündemimiz oldu.
Zamanı geldi, göz kontrolüne götürelim falan derken, ilk gittiğimiz yerde 
hiç güvenemediğimiz bir ortamla karşılaştık.
Bir başka doktora gittik ve bir kez daha doktor/ kurum farkına şahit olduk.


Sonuç itibariyla, Yaz'da hipermetrop varmış. Çocuk hipermetrobu deniyor sanırım.
Genelde de büyüdükçe geçiyor. 
Aslında düşük bir numara.
Ama doktor, "içiniz rahat etsin gözlük yazıyorum, yakın faaliyet yaparken taksın,
resim yaparken, puzzle yaparken mesela"...

Çok da zorlamayın, çünkü şu an illa taksın kapsamında değil bizim ölçülerimize göre, 
bunaltmayalım." dedi.

Doktordan çıktık, gözlükçüye gittik.
Gözlüğünü kendi seçti. 
Tam cimcime oldu gözlükleriyle.
Ben de işyerinde tozlanıp duran dinlendirici gözlüğümü taktım, örnek olayım diye.


Sabah öğretmenine de müjdeyi verdi.
Bakalım ne kadar takacak gün boyu...


 







12 yorum:

Gelincik dedi ki...

çok şeker her haliyle benim kuzucum :)

ELİF dedi ki...

çok şirin olmuş ama:)

Tibetin annesi dedi ki...

çok yakışmış :)))

asyaselda dedi ki...

çoooook datlısın yazzzzz dörtgöz yazzz:P:P:P:P

Adsız dedi ki...

Benim tanidigim biri dunyagoz e goturmus cocugunu hic biseyi yok demisler ama cocuk ne konusabildi 3 yasina kadar ne de oyun oynadi bi arkadasiyla. Sonra sule ziylan a goturduler. Cocugun gozler 6,5 derece bozuk cikti. Meger hic bisey gormedigi icin konusup oynayamiyomus. Sevgiler. Derya.

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

hemencik iyileşsin gözlerin Yaz, ama bu halin de güzel bilesin ;)
maşallah bin kere size.

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Rengine de bayıldım, zevkle seçmiş. Çok yakışmış:)

yıldız dedi ki...

Çok çok yakışmış cimcimeme,tam cimcime olmuş pembiş gözlüklerle;)

Biz de Demiri götüreceğiz ama bakalım ne zamana olur.

Nesrin dedi ki...

çok yakışmış bayıldım pembe gözlüklerine

Deniz dedi ki...

Saolun kızlar, gözlük sapı arıza çıkardı, galiba bugün değiştirices

Evren dedi ki...

ana-kiz cok seker olmussunuz boyle ama :)

İkizBebek dedi ki...

çok sevimli olmuş, bilmiş cimcime :)