27 Şubat 2012 Pazartesi

Yaz'la haftasonu...

Biz bu hafta sonu...

  
İlk defa Yaz'ın rakamları yazdığına şahit olduk.
Alttakiler Arapça olabilir.
  
Pocahontascılık oynarken, kulak kabarttım gizlice, şöyle bir cümle kurdu güya beyaz adama,
gülmekten yataktan düşecektim:
"Biz Kızılderililer, adam öldürmeyiz, aşık olur, evleniriz..." 
  
Babaanne muhallebisi yedik. 
 
 Yeşilköy sahilde içimizi ısıttık. Güneşin altında kediler gibi mayıştık.

Evde 1 tanesini yemeyen bücürün 2.tostu lüpletmesine şaşırdık.

Romantik romantik denizi seyrettik. 
Tostu beklerken hayaller kurduk.


Yüzümüzü boyattık, küçük bir kelebek olduk.

Bir arada içimizi ısıtıp, yağmurla başlayan bir haftaya doğru yola koyulduk.













9 yorum:

Düşlerimden İnciler dedi ki...

aşık olup evlenmelerine bayıldım.savaşma evlen,süper slogan :)))))
Çok güzel zaman geçirmişsiniz :)

asyaselda dedi ki...

missssss gibi bir hafta sonu geçirdik diyosunuz yani:):)

g dedi ki...

çok güzelmiş.
çay da içmişiz.

Evren dedi ki...

:))) Evet evet, savasma sevis, arkandayim Yaz :P O bakislara bittim bu arada, hakikaten melankolik olmus kuzu :)))

yıldız dedi ki...

Minik kelebeğime kelebek öpücüğü gönderirim ben;)

onun o hassas yüreğine de dokunurum,minik beynini,ruhunu çok ama çok severim.

bu duyarlılığına hayranım;)
o denizi seyredalmasına ne demeli,oturup onu hüpp diye yemeli;)

denizanasi dedi ki...

aa ben de niyetlenmiştim yeşilköye uzanmaya:).. ama can beyin feci huysuzluğu üstündeydi..

Feride dedi ki...

ay çok güldüm yaa beyaz adama dediklerine :) ayrıca babaanne muhallebisi de neymiş canım, bizim supangle değil mi o :) çocuklugumuzda da yediğimiz milli tatlımız! :))

Deniz dedi ki...

-DÜşlerimden İnciler: )) Oyunlarını dinlemek çok eğlenceli oluyor bu afacanların

-Seldacım, güneş görmek çok iyiydi bonus olarak

- g, paşa çayı :)

- Evren, çok komik di mi:) ) Ama her şey de şu evliliğe bağlanıyor ya, disney dünyasında böggg

- Biz de seni öpüyoruz abla kelebek :)

- Denizanası , tüh gelseydiniz çok keyifliydi

- Feridecim beyaz adamın adı da Jhon White :)

ELİF dedi ki...

1 İ biz de yazıyoruz ama 7 ye ısrarla 1 demeyi ihmal etmiyoruz.