9 Mart 2012 Cuma

Ağaç yaşken...

 Benim kankam bazı kişisel gelişim yazarları var,
geçtiğimiz günlerde bi baktım çocuk kitapları da çıkmış...
Birincisi Louis Hay...
Kendisinin Düşünce Gücüyle Tedavi adlı bir kitabı vardır ki,
başucu kitabı olmalı...
Çocuklara ise Kendim Olmaya Bayılıyorum!'u yazmış...

  

İkincisi Deepak Chopra'dan...

 

Üçüncünün yazarını bizzat tanımam! 
Ama verdiği fikri ve duyguyu çok sevdim.
Okula giderken annesinden ayrılmak istemeyen küçük rakunun 
avcuna bir öpücük konduruyor annesi.
Ve gün boyu ne zaman ihtiyaç duysa, 
öpücüklü elini yanağına götürmesini söylüyor.
Sıcacık.

Ve Tanrı'yla sohbet kitabını hatırlarsınız. Bu 2 kitap da onun yazarından...

 
Gerçi bu veletler, doğuştan bilge geliyorlar, ama okurken bize bile iyi gelir :)
 
Cuma cuma sevgi ve neşe dolu bir paylaşım daha:
 10.000 kişi Bethooven 9.Senfoni 3.bölümü seslendiriyor, tek yürek:
 Neşeye övgü...
"Kardeş olun ey insanlar bunu ister tanrımız
Bu dünyada her şey geçer en son sana dost kalır
İnsanlığa doğruluğa göğsünü aç korkmadan
Hür doğmuştur insanoğlu hür yaşamak hakkıdır
(Friedrich Schiller-An die freude (Ode to joy)
 

 
 
Bu arada , ağaç yaşken eğilir dedik ama...
 


İlkokul için de bunlar daha süt kuzusu!!!!! 
diyerek de bitireyim...












7 yorum:

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

Rakun u ve yıldızları merak ettim. ilk kitap siparişinde ekleyeceğim listeye.

Yaz da mı gözlük takmaya başladı? Tibet de başladı. ama ikisine de çok güzel bir hava kattı bu gözlükler.

Düşlerimden İnciler dedi ki...

Kitap tanıtımlarına bayıldım canım,paylaşımın için teşekkürler...
Eğitim yaşına değilde eğitim biçimlerine karşıyım.Ön çalışma yapmadan kuzularımızı denek gibi kullanmaları vicdansızlık...

Ecehan dedi ki...

1-Harika öneriler bunlar.
2- Gözlüklü süt kuzusu için kocaman maaşallah.
3-Hep mutlu kalın.
sevgiler

İkizBebek dedi ki...

Kitaplara bakmak lazım.
evet onlarda minicikler.

BALLI LOKMAM dedi ki...

Kitaplar çok güzel, paylaşımın için teşekkürler.

Ağaç bu kadarda yaş eğilmez diyorum bende...

Sen Gelince dedi ki...

Kitap önerileri için teşekkürler Deniz'cim...

5 çok erken hem de ÇOK ÇOK ERKEN:(

yıldız dedi ki...

Deniz bu kitaplara bayıldımmm:))


Alıp okumam Demire de saklamam lazım:)