30 Mart 2012 Cuma

AŞK

 Bugünlerde, özellikle son 1 haftadır 
içeriğinde "AŞK" olan bir proje hakkında çalışıyorum.
Birbirinden güzel şarkıları dinliyor, 
sevdiğim filmlerin o unutulmaz sahnelerini seyredip,
gülümseyerek hatırlıyorum.
 Zaten bugün projeyi sunarken de gözlerim parlayarak anlatmışım
dediklerine göre...
Çünkü genel anlamıyla sevgi/aşk insanın yaradılış amacı ve 
o yüzden aşk varsa, -her türlü aşk- yaşam anlamlanıyor.
Ve doğru yolda hissediyor insan kendini.
Ama yaşamın tuhaflığı da burada.
Bir aşk denizinin içinde kendimi kaybetmişken,
aynı hafta meydanlarda, mecliste döve döve
"eğitim ya da eğilim yasasası" çıkartılmaya çalışılıyor.
Öğretmenlerimiz tartaklanıyor, yüreğim kabarıyor, isyan ediyor.
Hey bizi biri dinlemeyecek mi demek istiyorum.
Sesim çıkmıyor...

Ama bugün güzel cuma. 
Size aşk dolu bir hafta sonu diliyorum.
Aşkla kalın...
 
 
 

3 yorum:

Anne Café dedi ki...

ahh ikisine de bayılıyorum bu şarkıların:)) teşekkürler

İkizBebek dedi ki...

proje tamamlandı mı peki?

Deniz dedi ki...

şöyle ki sunduk , onaylandı, hayata geçecek inşallah