8 Mart 2012 Perşembe

Hepimiz emekçiyiz!






 Geçen gün evde güneş batarken, annem bir bakmış, mırıldağım
koltuğun tepesine tünemiş, eli çenesinde dışarıya bakıyor.
Napıyorsun kızım demiş. 
Bulutları seyrediyorum demiş.
Annem dışarıya baktığında gerçekten de 
o akşamüstü gökyüzünün büyüleyici renklerde olduğunu görmüş.
Allar, morlar, alacalı bulacalı bulutlar...
İşte bu farkındalık! 
Çocukluktan sonra harala gürele içinde çırpınırken kaybedip, 
kendimize geldiğimizde tekrar kazanmaya çalıştığımız farkındalığımız...

Gökyüzündeki renkleri bir çocuk gibi fark edebildiğimiz günlerimiz çok olsun diliyorum
ve kızımın da bu özelliğini hiç kaybetmemesini umuyorum.
Belki söylediği gibi ressam olur, fark ettiği renkleri yorumlar kalbince...

Bu sabah okulda çok eğlenicem diyerek 
kendini motive ederek uyandı.

 Kadın milleti di mi?  
Kendini yeni güne motive etmesinden belli...
Kadın milletinin aslında 
yapamayacağı hiçbir şey yok,
yeter ki farkında olsun gücünün.
Kendini motive etme sanatı, esnek zeka, çoklu düşünebilme yetisi, organizasyon, manüplasyon,
dramatizasyon, o yon, bu yon...
 Yeter ki gücünün farkında olsun...
Ve cümleten hepimizin emekçi kadınlar günü kutlu olsun.

Emekçi kadınlar günü dedik de, geçen gün ilk defa dublaj yaptım
amatör ruhla ve büyük olasılıkla o reklam filmi
benim sesimle yayınlanacak ;- ) 







11 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

aminnn! çocuklarımız hiç kaybetmesinler farkındalıklarını inşallah! reklamı merakla beklemekteyim :)

Assenol dedi ki...

reklam filmini merakla bekliyorum :)çok merak ettim :)

Neşeli Günler dedi ki...

onlar hiç kaybetmese ve biz de keşke bulabilsek kaybettilerimizi. kutlu olsun -mutlu olsun...

Pinky dedi ki...

ne kadar güzel farkında olması, amin hiç kaybetmesin. reklamı da merakla bekliyorum ;)

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Herbiri ayrı renkken biz hepsini tek renge boyamaya çalışıyoruz bazen bir cümleleri bile tokat gibi vuruyor suratıma benim..biz o reklamı dinlesek dinlesek:))

yıldız dedi ki...

Çocukların bu farkındalıklarını hiç bir zaman kaybetmemesini bir de onlardan bize de sirayet etmesini canı gönülden dileyenlerdenim.

Biz kadınlarla ilgili öyle doğru,öyle güzel yazmışsın ki üstüne diyecek bir söz yok cidden.

Şu dublajını yaptığın reklamı dört gözle bekliyorum:))

İkizBebek dedi ki...

farkındalık hep olsun.
Kadınlr günün kutlu olsun.

Deniz dedi ki...

Kızlar, hangi reklam olduğunu söylemiycem, bulun dermişiiiiim :)))

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

aaa hangi reklam???
birde ne güzel bir deneyim :D

denizanasi dedi ki...

evet evet hangi reklam ?

Adsız dedi ki...

Hurrah, that's what I was searching for, what a data! existing here at this blog, thanks admin of this site.

my blog; www.2Applyforcash.Com
Look at my web site ; Online Payday oan