13 Mart 2012 Salı

Kızını okula götürmek/götürebilmek...


Nedim Şener, dün çıkarken gazeticilere,
en çok kızımı okula götürmeyi özledim demiş.
İçim cız etti, yüreğim acıdı.
375 gün! Dile kolay...
Kendi çocuklarınızdan düşünün, 375 günde geçirdiği değişimi,
kat ettiği ilerlemeyi, paylaştıklarınızı...
375 gün özgürlükleri alınmadı sadece,
hiç geri ödenemeyecek bir yaşam dilimi silindi gitti.

Sabah kızımı okula götürürken, radyo D'de, Hakan Gündüz
Nedim Şener'e bağlandı.
Hapisteyken en çok kızını okula götürmeyi özlemişsin, diye cümlesine başladı.
Arkadan bir ses geldi kuzumdan,
"hapis mi?"
Tabii kötü insanlar hapiste olur di mi, çocuklara göre...
Ne diyeyim, dilim döndüğünce açıklamaya çalıştım.
"Polisler yanlışlıkla tutuklamışlar onu,
sonra da yanlışlık olduğu ortaya çıkmış,
serbest bırakılmış. Şimdi de kızını okula götürüyor."
Ne diyeydim... 


Bugün de Sivas davasıyla ilgili kritik gün. 
Zaman aşımıyla ilgili karar verilecekmiş.
Sabah düşündüm, orada can kaybedenlerin ailelerinin acısı zaman aşımına 
uğramış mıdır ki? Uğramış mıdır?
 
 


10 yorum:

Gelincik dedi ki...

Sıradan bir güne özlem diye bir sergi açılmıştı, sen hatırlarsın. öyle değerli ki aslında rutin olarak yaptıklarımız, yapabildiklerimiz. Bunu bize bir kez daha hatırlatmış Nedim Şener. Herkese özgürliklerini diliyorum bugün. Hak eden herkese...

Neşeli Günler dedi ki...

burnumun direği...

neslininatölyesi.blogspot.com dedi ki...

gözlerim doldu resmen, günlük yaşantımız ne kadar da değerli aslında şikayet etmeden bir kez daha düşünmeliyiz.

yıldız dedi ki...

Karar çıktı:(

Gel de açıkla çocuğa,biz kendimize açıklayabiliyor muyuz neler olduğunu??

Evren dedi ki...

Ah ugrar mi hic, ugrar mi! Inanilmaz bu yasananlar, akil sir ermiyor!!!

SAMTİMA dedi ki...

tarihimize kara bir leke vuruldu..

isoon dedi ki...

mustafa balbay da senelerdir yargılanıyor, onunda kızını özlediğini okumuştum, bana da insanın başka biryerde çocuğunuzun büyümesi, bunu kaçırıyor olmak çok hüzünlü geliyor...

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

üstüne insan hayatı ucuz değildir diyen bir başbakan... :(

Fatma Işık Metin dedi ki...

:( Ne acı, boğaz düğümletici bir cümle.. Dediğin gibi özgürlük değil sadece elinden alınan :( Çok üzücü rabbim esirgesin haksızlıklardan, engellerden..

(davetiyeye şirket hesabından giriş yapmışsın.yahoo ya tekrar yolladım.)

denizanasi dedi ki...

işte böyle zamanlarda aslında hayatlarımızın nasıl bir pamuk ipliğine bağlı olduğunu anlıyorsun:(