19 Mart 2012 Pazartesi

Yaz'la hafta sonu

Artık pazartesileri ayrılmak daha güç oluyor. Daha mı az yorucu, hayır tam tersi
hafta sonu sürekli bir toplama hali... Pes de edemiyorum, ferah ferah düzgün oturalım istiyorum
öyle olunca da, eğil, kalk, eğil kalk! Askerlik gibi oluyor hafta sonları...
Niye daha zor olduğuna gelince, artık paylaşımlar, sohbetler çok daha fazla, çok daha arkadaş gibi...  
Tam sohbetin dibine vurmuşken bi bakıyoruz pazartesi gelivermiş... 
Dip dibe oluyoruz bütün hafta sonu, yapışık... Harika bi duygu.
Dün Murat eski videoları açtı, bıdır bıdır daha yeni konuşurken...
Hem Yaz şaştı haline, hem ben inanamadım.
Ne zaman geçti bu zamanlar... Ben nerdeydim o günlerde... Hayal gibi...

  

Biz bu hafta sonu...
 Kız kıza keyifin tadını birlikte çıkarttık. 
Kankamın kızı, kızımın da kankası...
Biz nasıl aynı şeylerden zevk alıyorsak, onlar da aynı şeyleri seviyorlar sanırım.
Mesela kahve dünyası.
Kız arkadaşlarının kıymetini bil kızım, hem keyfin, hem sırların, hem sıkıntıların, hem sevinçlerin
en büyük ortağı onlar olacak hayatında.

Ve kitap... Umarım onlar da anneleri gibi 
okudukları kitapları tartışabilirler aralarında.
 
Aslan Max'a götürdük bi de bücürleri. Ama uzun zamandır gittiğim ve beğenmediğim
tek animasyon film oldu. Ne çizgisini beğendim, ne de içindeki kırmızı gözlü canavarları...
Hele final yapmayan uyanık yapımcıların macera devam edecek demeleri...
Muppet show bitmemiş olsaydı keşke.
Yaz sinemada gözlüğünü takınca, Duru da gözlük istedi.
Öyle bişey söylenmeli ki,
biri söylediğiniz şeyi kafasına takmayacak, diğeri isteğinden vazgeçecek...
Kaldık bi an, ama hallettik.

Biz bu hafta sonu, dostlarla olmak kadar yalnız vakit geçirmenin de
keyfini çıkarttık. Onun böyle tek başına 
zaman geçirebilmeye başlaması, benim çok hoşuma gidiyor.
Hem dinlenme fırsatı bulabiliyorum, hem de 
onun buna da ihtiyacı olduğunu biliyorum.
Geçen gün okumuştum, hayal güçleri tek başına oynadıkça serpilirmiş daha çok.
 Kendi yalnız, ama gördüğünüz gibi şatoda yok yok...


 Yine kendi kendine yüz boyası yapmış ama nasıl bastırmışsa
çıkartmak için suya basmak gerekti...
 En sevdiği dakikalardan biri.
Bütün bebeklerle küvette.


 Ve bir pazardan daha ne bekler insan, sıcacık huzurlu bir uyku...
 Babayla inşaa edilen bir kule.
Üstelik bonus olarak öğrenilen bir atasözü:
Bir elin nesi var, iki elin sesi var.

Bu dün akşamın şiiri  :

Bu da sabahın sürprizi.
Sabah banyoda kapıma dayanıp,
anne beni Çanakkale zaferlerine götürür müsün dedi, anıtlarına demek istiyor.
"... Onların suları yoktu, yemekleri yoktu... Ama vatanlarını seviyorlardı, kimseye vermek istemiyorlardı." Saol bebeğim hatırlattığın için...

12 yorum:

elif-kayra dedi ki...

güzel bir haftasonu olmuş : )

Nesrin dedi ki...

dopdolu bir hafta sonu olmuş... pek tatlı yaz :)

Assenol dedi ki...

o senin çanakkale zaferini anlatmana kurban olurum yaaa :) Unutturmadığın için benden de bir teşekkür Yaz'a :)

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

o eski videolar çok duygulu dimi :D
evde geçen hafta sonlarına bayılıyorum ben, anne-baba-çocuk birbirine doyuyor, hafta güzel başlıyor. Birde 3 gün olsa ;)

RÜYA'DA... dedi ki...

ne güzel geçmiş hafta sonu :) Yaz Hanım da çok şeker maşallah :) banyodaki resmine bayıldım :) sevgiler..

HAYATIMDAKI D'ler-Pınar dedi ki...

Ayyy yerim ben onu...Çok çok tatlı maşallah..

nohut oda dedi ki...

bol yaz lı bir post ne güzel herşey...

Gelincik dedi ki...

benim de ezberlediğim ilk şiir buydu :) teyzesinin tatlısı

dijle dedi ki...

bayıldım ben bittim hatta,maşallah

Deniz dedi ki...

Elifcim conconlarla her hafta sonu güzel :)


Saol Nesrin :)


Aslı, bazen bir çocuğun anlayabileceği kadar basit her şey de büyükler her şeyi birbirine karıştırıyor sanki di mi?

Baharcım, evet evet 3 gün olsun

Rüyada teşekkürler :)

Pınarcım teşekkürler :))

Nohut oda :)) Hafta sonu birikiyor işte

Beste seni bu şiiri okurken hatırlıyorum biliyor musun?

Dijlecim saol canım

yıldız dedi ki...

Hafta sonunun güzelliği tatlığı,anlatımından,fotolardan öyle belli ki sanki ben de hafta sonu sizleydim de keyfine vardım gibi oldu okuyunca;)

Yazın babası ile kule inşaasındaki ciddiyetissüper,gözlüklerle daha da bir konsantre sanki:)))

Bellek Kutusu dedi ki...

Ne güzel bir haftasonuymuş:)