6 Mart 2012 Salı

Yaz'la haftasonu



Biz bu hafta sonu...

 
Tatlı civciklerin 4 yaşına girmesini kutladık. 

Van Gogh Alive'a gittik. Bayıldık.
Ne güzel bir konsept olmuş.
Sadece resimler değil, Van Gogh'un 
sözleri ve müzik de ruha ilaç gibiydi.


İçeri girdiğim an çok şaşırdım, çünkü
tanıtımlarından böyle anlamamıştım.
Ama etkileyici öyle söyleyeyim.

 
Çizdiklerini biliyorduk da aynı zaman da Vincent'ın 
filozof olduğunu bilmiyorduk.



Çıkışta Yaz hanım resmini de yaptı, diğer çocukların resimlerinin yanına astı.
Nasıl ama kızıl Vincent?

 Ruhu doyurduktan sonra sıra midede...
Ekmek banan parmağındaki yüzüğe dikkatinizi çekerim.
Civciklerin sürpriz torbasından çıktı.
Yaz görünce çok sevindi, çünkü doğum gününde gördüğü arkadaşların parmağındaki yüzüklerin 
aynısıydı.

 Hamsisever oldu kızım, ne de olsa Karadeniz kızçesi...


 
Gittiğimiz yere imzamızı da attık, bir sanat şahaseriyle...

Ve üzerimize uymayan kıyafetleri ayırdık. Daha doğrusu ben ayıklarken
bi de baktım ki, Yaz Hanım sergi açmış...
Bütün bunları yaparken, kendine bir isim taktı bu hafta sonu...
Paçama yapıştı odadan odaya benimle gelmeye çalışırken
"anne ben senin mırıldağın olmak istiyorum" dedi.
Kendine takma bir isim taktı yani...


Ve de haftaya yine bugünün tatil olup olmadığını sorarak başladı mırıldağım
"Tatil değil deyince de cevap ne oldu dersiniz?

Ama ben her zaman tatil olmasını istiyorum!!!!

8 yorum:

çakıltaş dedi ki...

mırıldak? çok tatlı ya...

İkizBebek dedi ki...

o mırıldağı yerim ben.sizi görmek çok güzeldi.bizimkileirn dilinde de tatil vardı hep :)

Tarkanın Annesi dedi ki...

oo yenmezmi bu mırıldak annesi:)süslü seni

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

son cümle çok tanıdık :D

Nesrin dedi ki...

ne güzel gezmişsiniz mırıldak da pek tatlı isim olmuş .. sevgiler

yıldız dedi ki...

Sergi gerçekten çok güzelmiş.Ali de çok beğenmişti ki sanatla ilgisi yoktur:)

Nerden geliyor bu Karedenizlilik ben bunu bilmiyorum ama:))

Bir de senin o mırıldağını yerim,onun o güzel kelimelerine de biterim:)))

isoon dedi ki...

yaa duruşta hep tatil istiyor, içimi sızlatıyor...
güzel bir gün olmuş, imreniverdim :)

Ashley ★ dedi ki...

♥ çok tatlısın cimcime :D Keyifli haftasonları.