12 Mart 2012 Pazartesi

Yaz'la haftasonu...


Biz bu hafta sonu...

 Dedesinin 67. yaşına girişini kutladık!

  
Büyük bir keyifle Mert'in yüzünü boyadık. 
  
Kocaman babaanneyi öptük kokladık. 



İrem'in küçük tontişiyle tanıştık.
Onu da öptük kokladık.
Yaz'ın ona bir ablalık yapması var ki, takdire şayan...
Teyzesinin evini gezdirmeler, o kırılır deyip uyarmalar, 
ağzına sokma mikrop kaparsın diyip, korumalar...


Ben bücürümü hala küçük sanıyorum, ama yanına daha bücürü gelince anlıyor 
insan büyüdüğünü... 
Anne bak nasıl omzuma yattı, 
Toprak beni çok sevdi, hep etrafımda dolaşıyor demez mi?
Öbürü de başını usul usul koymaz mı ablanın başına...
Nasıl yemez insan bunları.  





 
Yeni kütüphanemizi yerleştirmeye çalışırken
çok dekoratif ve romantik bir sahneyle karşılaştım...
Evimizde bir 'yengeç romantizmi' hakim ki, sormayın. 

 Tabii ki geri kalan zamanda yine oyun oyun oyun...


Ve yine soğuk bir pazartesi sabahı...


"Minişim hadi kalk artık..."
 
 "Anne, sen göz makyajını yap, o zamana kadar kalkıcam!!!*"



7 yorum:

Fatma Işık Metin dedi ki...

:) oy ablalık yapıyor.. O son foto nasıl tatlı ve söylediği cümle :)

yıldız dedi ki...

Toprağa nasıl ablalık yapmış:))Tatlım yaa:)

İrem dedi ki...

Superlerdi ya :) ben Toprak'ı uyurkende seveceğim dedi bir de çok lokumdu. Yaz bıcır bıcır bir rapunzel

Bellek Kutusu dedi ki...

Fındık kurduna bak sen büyümüş de ablalık yapıyor:)

Burcu.. dedi ki...

Son fotoya bayıldımm :)

Pinky dedi ki...

nasıl ablalık yaptğına mı gülsem, romantizmine mi, göz makyajına mıı :)) Akıllı bıdık yine iş başında

Deniz dedi ki...

Fatma ben niye giremiyorum senin bloga, davetiyeyle girmiştim ama şimdi giremiyorum?

- Yıldız, Demir'e de yapar :)TOprak ve Demir'in ablası

- İrem ,onu unutmuşum bak

- Evet kutucum ablalık yapmaya pek meraklı

-Bunu söyleyeceğime inanmazdım Burcu ama uykucu oldu başıma :))

-Pinky ablası, bilmiş abla kendisi