30 Nisan 2012 Pazartesi

Adaptasyon

Soran, ilgilenen herkese teşekkürler...
Atel çıktı, ama tırnak pansumanlarımız sürüyor. 
Özellikle atelin çıktığı ilk gün, çok tedirgin basıyordu, 
ama şimdi alıştı. Parmaktaki bant da çıkarsa rahat edecek.
Tabii en sevdiği banyo doldurup, bebekleri içine atma seansları gerçekleşemiyor,
onun yerine lavaboda takılıyoruz.
Adaptasyon süreci işte...
Dün dışarı çıktık, koştu falan tedirginliğini unuttu, iyi oldu.

Anaokulu öğretmenlerine saç yapabilme dersi mi veriyorlar nedir,
bütün bloglarda görüyorum, öğretmenler döktürüyor...
Şu örgüye bakar mısınız, haksız mıyım?

 



















13 yorum:

Seyhan dedi ki...

hadi geçmiş gitmiş olsun tekrarı olmasın .. Bende ilk fotoğrafta Deniz döktürmüş saça bak süpper dedim ama öğretmenmiş bu öğretmenlerden kurs almak lazım bizimkide hergün model model geliyor vallahi..

Seyhan Kaya dedi ki...

Çok geçmiş olsun. Erkek çocuğu olanlar ne yapsın :( Benim de annem sağolsun çocuğu sabah uzuuuun ipek saçlarıyla bırakıyorum akşam bi bakıyorum kırpılmış at hırsızına dönmüş oğlan :)))

Tarkanın Annesi dedi ki...

oh sevindim Deniz artık tamamen atlatmışsınız nerdeyse ya ben onun örgülerini yerim yaa

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

geçmişler olsun tekrardan.
saçlar çok iyi, kuaförden çıkma gibi :D
ya bizimki hep saç baş dağınık geliyor ;) önceki öğretmen pek güzel toplardı ama :D

Ecehan dedi ki...

Son olsun, geçmiş, bitmiş olsun tekraren.

elif-kayra dedi ki...

Çok geçmiş olsun denizcim, ben kaçırdım bakamadım nezamandır. onlara birşey olmasında..

saçlar çok yakışmış

bahriye-krm dedi ki...

tekrar çok geçmiş olsun yaz'a...geçip gitmiştir inşallah...
ilk fotoğrafta,saç örgüsüne takılı kalanlardan biri de benim...çok tatlı olmuş yaz,çok yakışmış...becerikli öğretmene benden de bir tebrik :))

Deniz dedi ki...

Seyhancım, amin canım. Nerdeee biz ancak toplayıp cıkıyoruz, zaten öğretmene gösterdiği sabrı bize göstermiyor.

Seyhan, athırsızı modeli de bazen havalı oluyor. Ama habersiz olursa sinirlenir insan :)

Tarkancık nasıl oldu, nasıl geçti???? Şimdi iyi mi?


Saol Ecehan :)

Teşekkürler Elif, sen de uğraşıp duruyormuşsun o sıralar

Saol Bahriyecim, hep iyi olsunlar...
Baharcım,
Yeni öğretmen tembel mi çıktı yani :)

eviminnuru dedi ki...

ahh bir kızım olsa dedirtecek saçlar inanın:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Geçmişler olsun Denizcim... Saçlar da süper, kalpişli gözlükler de :)

Pinky dedi ki...

saçlar şahane ;) ve daha iyi olmasına çok sevindim.

yıldız dedi ki...

Prensesiimmmmm;)
Yakın zamanda küvette dolar;)
Saçlarını öğretmeni mi örmüş?

Sen Gelince dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun, haberim yoktu. İyi olmasına sevindim:)