9 Nisan 2012 Pazartesi

Bazen rüküş falan ama...

...bazen olur olmaz incik boncuğu eline koluna geçirir, bazen en alakasız
çorabı desenli eteğin altına giyer, bazen eşofmanının altından elbise sarkar,
tacı başka telden üstü başka telden çalar. 
Bazen anneannesinin bluzunu elbise gibi giyer çıkar.
Ama bence mahsuru yok.
Bi uyarıyorum önce, bak şu çorapla 
bu daha güzel değil mi, diye
                                                            ama sonra dokunmuyorum.
Önemli olan, benim zevkime göre güzel giyinmesi değil,
kendi seçtiği kıyafeti gururla taşıyabilmesi...
Ve önemli olan hayattan zevk alabilmek
 gerisi boş... 



 
 Hafta sonu yılın ilk pikniğini yaptık, 
şu an dışarıdaki havaya bakıp inanamıyorum,
bir gün önceki havaya...



 

Objektifime yansıyan beni gülümseten karelere 
bakıp bakıp hafta sonununu bekleyeceğim.

  
Yıldız Parkı'nın gelinleri meşhur...
Kaç gelin geldi fotoğraf çektirmeye sayamadım.
  


Havalar ısınınca kanka dondurması yiyebilir miyiz diyen
Yaz ve kankası...

  
 Yaz ve sahne arkası...
Bütün hafta sonu göremediği babasını limonla tehdit eden
minik kuş...
Yaz rol keserken...


 Ve hafta sonunun beni en gülümseten karelerinden biri,
Türkan Şoray kirpikli mini...

 


Kalın sağlıcakla...











6 yorum:

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

cool luk tek foto ile mi oluyormuş? haha ilk defa duyuyorum. kanka dondurması demek. süpermiş kankası da dondurmanın adı da :)

Tibetin annesi dedi ki...

sen böyle güzelsin ama bebeem!

ozax dedi ki...

çok güzelsiniz, maşallah:)))

Tarkanın Annesi dedi ki...

Off harikaymış hafta sonunuz sondaki kirpiklere bittim zaten yok böyle bişey bugün bu havaya bakıpta söylediklerini içinden geçirmeyen varmıdır acaba:)

çakıltaş dedi ki...

Hepsi birbirinden tatlı da tibetle birlikte fotoğraflarına bayıldım... cingöz kankiler:)

Bellek Kutusu dedi ki...

Ne güzel bir haftasonuymuş bu:)