25 Nisan 2012 Çarşamba

Çiçek ol gel!

Bugün okulda çiçek ol gel günü...
Çiçekli tacını, çiçekli elbisesini giyerek gitti okula...
Kahvaltısı da günün anlamına uygun olsun dedim,
saçına çiçek konmuş, bir kız koydum önüne...
Okulda özel kutlamalar olduğu günler
sabah evden çıkmak çok daha kolay
Çünkü motive edici.

 
 "Yaşlanıyor baban" diyiverdi bugün Murat.
Yok dedi yaşlanmıyorsun, 
yaşlanırsan, annem de yaşlanır, ben de yaşlanırım!
Yani...
 
 Madem çiçek ol gel günü, ben de çiçekliyim bugün.
Benim neyim eksik.



4 yorum:

yıldız dedi ki...

Çiçek kızlarım benim;)
Yaz inşallah daha iyidir..

Deniz dedi ki...

Canım cumaya pansuman var, ama sana dediğim gibi, gün gün düşünüyorum... Daha kolay geçiyor

Bellek Kutusu dedi ki...

Ne güzel olmuş bu sabah mönüsü böyle :)

Deniz dedi ki...

olmuş mu kutucum, en çok zeytinler yendi, yenilendi