18 Nisan 2012 Çarşamba

Hafifledim

Ardı arkası kesilmeyen zincirleme bir öksürük kriziyle geçirdik
pazartesi gecesini. 
Hiç böylesini de görmemiştim.
Hani bi' ara verir, biraz uyutur insanı, arada tutar gıcık bildiğim.
Bu virüsgillerin yeni sürümüymüş.
Çocukcağızım öksürüklerle sarsılıp, balgam yüzünden kusarken
benim içim acıdı resmen.
Sabah soluğu doktorda aldık, neyse basit bi şeymiş.
Dediğim gibi bu yeni virüsün özelliği bu kuru kuru, arka arkaya öksürtmesiymiş.
Çocuk öksürüğü gerçekten insanın yüreğini sıkıyor.
Neyse ki antibiyotiklik falan bir şey yok, 
bol bol ılık içecek tüketsin dedi.
Çok öksürdüğü zaman, boğazını iyice sarıp, balkona çıkartın
soğuk havayı içine çekmek öksürük krizine iyi gelirmiş.
Bunu yeni öğrendim.


Eve geldik, akşamüstü 16.00'da uyudu, 
gözlerime inanamadım ama sabaha kadar kalkmadı.
O kadar uyumamasına alışmışım ki, ne yapacağımı şaşırdım
elimi ayağımı nereye koyacağımı bilemedim.
Baktım uykusu uzuyor, akşam kozmetik çekmecemi toplayayım dedim.
Bir gün kullanırım diye saklanan farlar,
kaç yıllık olduğunu bilmediğim rujlar, allıklar
hiiiç acımadım hepsini attım, 
kullandıklarımı bıraktım sadece. 
Bir büyük çöp torbası çıktı inanır mısınız?
Ohhh bir ferahladım ki sormayın gitsin.

Hadi siz de niyet edin, eminim evde en az 3 yıldır hiç kullanılmayan
kozmetik zamazingo birikmiştir.
Hafifleyin...




9 yorum:

Seyhan dedi ki...

Çok geçmiş olsun çocuk iyileşsede öksürük bi on onbeş gün daha devam ediyor malesef, bizim doktoda kriz gibi tutarsa camdan hava aldırın demişti işe yarıyor gerçektende biz gee gece sarıp sarmalayıp penceeye çıkardık .. Tez zamanda düzelsin , çocuklar hasta olmasın...

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

ÖKSÜRÜĞÜN KURUSU FENA ZATEN. GEÇMİŞ OLSUN

eminim benden de bir çöp poşeti çıkar.hele fırçaları lazım olur diye atmadığım kaç rimelim var.

Aysun ercan karakaş dedi ki...

geçmiş olsun, ben çok duydum soğuk havanın öksürüğe iyi geldiğini ama hiçbir dr. beni hasta çocuğu soğuk havaya çıkarmaya ikna edemez :) öperiz yaz'ı...

Adsız dedi ki...

Çok geçmiş olsun Deniz hanım..
bizde de bu kuru öksürük ne yazık ki bir kaç aydır ara ara olmakta..

yıldız dedi ki...

Geçmiş olsun Yazıma ona ben hiç kıyamam annesi..

Bu hafifleme işini ben de şimdi kıyafetlerim için yapmayı düşünüyordum:))

Nesrin dedi ki...

çok geçmiş olsun umarım sağlığına en kısa zamanda ulaşır

Merve dedi ki...

atmasaydın aslında... belki işe yarar şeyler vardır içlerinde ;p

Deniz dedi ki...

Herkese teşekkürler... Antibiyotiksiz atlattık derken, bugün ayağı için antibiyotiğe başladık

Bilgen dedi ki...

benim kızımda bu aralar aynen bahsettiğiniz şekilde öksürüyor. doktora götürüp bir sürü şurup almak gelmedi içimden. ılık şeyler içirmeye çalışıyorum bende ama akşam eve gider gitmez, boğazını sarıp balkona çıkaracağım, iyiki bahsettiniz.:)