13 Nisan 2012 Cuma

Haftaya buluşalım haftayaaaa...


 Düşündüm ki, 
"insanlar bazen küçük şeylerle uğraşırken büyük resmi kaçırıyorlar,
bazen de büyük şeyleri düşünmemek için küçük şeylere sığınıyorlar..."
Ama sonuçta, hayat küçük şeylerden oluşan BÜYÜK bişey...
Ben ne dediğimi kendim anladım da, 
 size ne geçti, siz ne anladınız bilmem :)
 
-Anne, saçlarımı Duru'nunki gibi yapar mısın?
-Yani nasıl?
-Kıvırcık ve iki kuyruk...
Rapunzel'in tavuğu, Rapunzel'e kaz görünürmüş ; )
 
Ve karşılarınızda kulesiyle konuşan Rapunzel: 


 .. Bir cuma şarkısıyla iyi tatiller hepimize.


5 yorum:

yıldız dedi ki...

Yazın o gözlüğünden bakışına vuruldum.

küçük şeylere takılmak gibi bir insanlık halimiz var fazlaca ne diyeyim;)

Düşlerimden İnciler dedi ki...

gerçektend e öyle , komşunun tavuğu , kuğu olur bazen :) Allahtan kıvırcık yapması kolay :)))
Güzel hissetmek ne güzel bir duygu en küçüğünden en büyüğüne kaadr herkesi içine alıyor :)

Deniz dedi ki...

iste Yildizcim bazen iyi kucuk seylerle oyalanmak bazen kotu

duslerimden inciler, bu cadilarin ne zaman neyi begenecegi belli olmuyor

Bellek Kutusu dedi ki...

Güzel şarkıymış, iyi geldi :)

Deniz dedi ki...

Kutucum ben de cuma keşfettim