5 Nisan 2012 Perşembe

İletişmek


2 gündür travestiden hallice sesimle 
iletişmeye çalışıyorum, 
 çene yarıştırmam gereken birçok olay ve kişi varken zor oldu doğrusu.
Bu süre içinde siz konuşun, ben dinleyeyim demek istedim, bol bol pastil yedim, nane limon içtim.
İnsanın konuşması gereken yerde, susması ne zor şeymiş. 
(alın bunu siz hayatın her anına yayın, beni söyletmeyin. )

Sabah da bi' anda, bütün bilgisayar, telefon şarjlarının ve
 TV, DVD vs fişlerinin takılı olduğu
sigorta attı.  Geri de kaldırılamadı. 
Valla TV, duyduklarından gördüklerinden dolayı artık tırlattı ve 
sigortaları attı kanımca.
O da bizimle iletişemedi. 
Dedim ki aman belki iletişmesek şu televizyonla daha hayırlı bu sabah.
Dolmadan, yaşadığımız gündeme evhamlanmadan... 
 
Kızım da dün öpüşüp koklaştıktan sonra iletişmemeyi seçti, 
anne sen biraz içeride otursana dedi kapısının arasından.
Kesin bi' afacanlık planlıyordu.
Tam kitap okuyayım dedim, 5 dakika sürdü.


Bunun dışında, iki adımlık yerde iletişemeyenler,
twitter'da, toplumumuz gibi ayrışıp,
aynı konuyu iki ayrı uçta trend topic yapanlar
da gözlemledim.

Merkür iletişimi etkiliyor ya,
bugün geri gitmesi bitiyormuş diyerek popülist bir yaklaşımla konuyu bağlayayım.

Hadi geçmiş olsun, bol bol iletişiriz artık.

Aaa bişeyden daha bahsedicem size, hemen kaçmayın.
Bücürlere iyi sır, kötü sır nedir öğretmek, 
ürkütmeden bilinçlendirmek istiyorsanız
şu kitabı öneriyorum.
Devamından şurada bahsettim.

  
Şşşşşt... Secret...
 





1 yorum:

ELİF dedi ki...

Benimki bana hiçbirşey anlatmıyor:( herşeye sır diyo çıldırcam:) annelerden bişi saklanmaz desem de yemiyor:)))