3 Nisan 2012 Salı

Pazartesi ertesi...


Güzel bir hafta sonunun ardından pazartesi kelimenin tam anlamıyla 
cortladım. Artık akşam yediğim somondan mı zehirlendim,
virütik bişey mi bilemiyorum ama epey bi hırpalandım.
Somon kelimesini duymak istemiyorum artık.
Cengaver şekilde, sabah işe gelip, İzmir marşıyla kendimi evde buldum.
Alerjik bi durum zaten vardı, üstüne sesim de kısıldı, bi de mide bozulması...
Tam oldu anlayacağınız. 
Gel gelelim kadın milletine çok fazla hastalık yaramaz. 
Evde kıskanan çok olur. 
Yaz'ın okuldan dönüş saatiyle beraber kıskanç koca da kendini kötü hissetmeye başladı.
-Kızacak şimdi ama- 
Ve Yaz'ın uyuma bölümünde kendimi uzunlarından 5 kitapla buldum.
Zaten sesim kısık, kısık sesle okuyorum diye
anne normal sesinle okur musun lütfen ayarı da yedik. 
Ama hakkını yemiyeyim, mırıldağımı teyzesine yolladım akşam 1 saat.
Dönüşünde annemler iyileşmiştir belki, annecim iyileştiniz mi diye halimi hatırımı sordu.
   
 
 1 gün geç başladığım haftanın geri kalanı da pazar günü tadında geçer umarım.
Üç küçük kafadarla, 4 büyük kafadar bir araya geldi. 

Bu kadar iyi tanırken, yeni tanıştık demek tuhaf geliyor.
Bizim Elif, bizim Burcu onlar...

 



Velhasıl, bugün benim düzelmemle sanırım herkesin sağlığı düzelir.
Sizin evde de kıskanç kocalar var mı? 


10 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

benim kocanın kıskanmasına gerek yok ki... eve gelip, üçlü koltuğa uzun oturmasıyla, uyku moduna geçmesi bir oluyor zaten :P
tekrar geçmiş olsun canım....

ELİF dedi ki...

çok güzel olmuşuz biz:)) geçmiş olsun canımcım.

nil dedi ki...

Geçmiş olsun öncelikle...Evinde kıskanç koca olmayanı bulmak daha zor bence:)

Elif dedi ki...

çok geçmiş olsun...

EHA dedi ki...

geçmiş olsun...
hepsi aynı bu koca milletinin :)

Tarkanın Annesi dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım.Oooo ne demezsin bizimki benden beter oluyor sorsan o hasta sanırlar ben değil:)

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

geçmiş olsun canım
kıskanç mı? ne diyorsun hamile bir beyle yaşıyorum :D

Bellek Kutusu dedi ki...

Çok geçmiş olsun Denizcim, bu sanırım virütik bir şey, anneme de oldu geçen hafta aklımız çıktı...

Dijle dedi ki...

geçmiş olsun Deniz'cimsanırım salgın var ve çok güldüm finale:)

Deniz dedi ki...

Kızlar saolun geçmiş olsun dilekleriniz için... Ben de koca niye hala kızmadı diyordum ki, meğer dün akşam okumuş daha :)