14 Mayıs 2012 Pazartesi

Darısı isteyen herkese...

"Annelik, iki arada bi derede kendi ağzına ballı kaymaklı 
bi ekmek tıkabilmektir, ama yine de bu durumdan mazoşistçe bir zevk alabilmektir."
Diye bir aforizmayla başlayayım.
 
 
Annesi kılıklı, havaya ve yere göre değil,
mooduna göre giyiniyor haspam.


Araları çok enteresan şu sıralar.
Kah kapışma, kah barışma...



Anneler günü pastası diye bana yaptığı pastayı
gitti, orada yeni tanıştığı elalemin oğluna bak 
sana doğum günü pastası yaptım dedi.
Bu mudur yani!


Çocuk kendini böyle hissetmeli işte, uçabiliyormuşcasına özgür,
ama iplerle kontrol altında; -)
Benzetmemi de yaparım.


Isır kızım ısır teyzenin kafasını...
O ne inattır o. 
Zorla ne birine merhaba dedirttebilirsiniz,
ne anneler gününü kutlatabilirsiniz.
Anneannesinin anneler gününü bütün gün kutlamadık,
en son onu evine bıraktıktan sonra yukarı bağırdı,
"anneler günün kutlu olsun" diye. 
 
Hep beraber niceleri kutlarız inşallah...


Meşhur sürpriz anneler günü hediyem.
Mandalları elleriyle seçmiş kuzum.
Bana en büyük hediye sensin be, şekerfare...

7 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

bizimki de bir tek benimkini kutladı. ne ananesini, ne babanesini öpmedi bile ! :P

Gelincik dedi ki...

tüm anneler mutluydu dün. biz de :)

Seyhan dedi ki...

Anneler günün kutlu olsun Denizcim... Burası neresi bu arada çok hoş biyermiş...

Deniz dedi ki...

-evet ya, ne gıcıklar bazen :)


-Evet Bestecim, Allah nicelerini kısmet etsin


- Seninki duble kutlu olsun Seyhancım, orası Uzunya... çok severiz biz de, Kilyos tarafında bir koy

bir kase lezzet dedi ki...

YA CANIM ÇOK HOŞ PAYLAŞIM...
TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM BANA DA BEKLERİM
ÇOCUK BAŞKA BİR ŞEY DARISI OLMIYANLARA
HERKEZ BU DUYGUYU TATMALI.....:)))

Aysun ercan karakaş dedi ki...

ne güzel bir günmüş, ama şimdi dünmüş :) diye bende bir mısra uydurayım o zaman :) öpücüklerrrr

Deniz dedi ki...

Bir kase lezzet, hoş geldin, dur geliyorum ben de

Aysuncum, öperim o balerin bıdığını ve minik bıdığını