11 Mayıs 2012 Cuma

"Her an bir mucizedir."

Çok güzel bişeyler yazmak istiyordum annelere dair. 
Kafamda evirip çeviriyordum nasıl dile getiririm diye...
Meğer cevap gözümün önündeymiş.
Bir an geldi ki, fark ettim.
Gözümün önündeki cümle, 
hem hayatı, hem de anneliğin özünü anlatır gibi.
 

Nefes aldığım her an,
yataktan sağlıkla kalkabildiğim her gün,
yüzümü yıkayabilmek için musluktan temiz su bulabilmem,
afiyetle yediğim her yemek,
aileme, sevdiklerime, kızıma sarılabildiğim her an
nasıl bir mucizeyse
her an nasıl mucizelere gebeyse...
Annelik de öyle.

Rahme düşen o mucize değil midir ki bizi gözyaşlarına boğan,
öyle minicik yatarken yatarken, başını kaldırabildiği an,
 ilk kahkasına, ilk adımına tanık olabilmek.

"Anne" dediği an bir mucize değil midir? 
Sevdiğini söylemesi...
Ateşli gecelerinden sabaha iyileşmiş uyanması,
o güne kadar hiç yemediği bir şeyi yemesi,
varlığına ve onunla birlikte kendi varlığımıza
şükrettiğimiz her gün bir mucize.

Her an... Hepimizle birlikte... Sevgiyle yeşeren mucizelere...


Şimdiden anneler günüm/nüz kutlu olsun...
 

9 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

senin de Anneler Günü'n kutlu olsun güzel arkadaşım benim...

Gelincik dedi ki...

anneliği henüz tatmamış olanlara ve isteyenlere allah nasip etsin... annelerimizi başımızdan eksik etmesin. benim güzel tatlı ablam. hem mükemmel bir abla, hem harika bir annesin sen. kutlu olsun bi tanem.

Tibetin annesi dedi ki...

bu arada şarkıya bayıldım. mükemmel!!!

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

senin, annenin anneler gününü şimdiden kutlarım, sevgiler cümlenize...

Tarkanın Annesi dedi ki...

Tanelerin en bitaneleri güzel kadınlarız biz güneş ve ılık rüzgarlarla savrulan o herbir yürek ilmeğimizin sevgiyle savrulmasını sağlayan herbir varlığa şükranla...

BALLI LOKMAM dedi ki...

Ne güzel anlatmışsınız, sizinde anneler gününüz kutlu olsun...

Süreyya dedi ki...

Sizin de anneler gününüz kutlu olsun :) sevgiler..

İkizBebek dedi ki...

Duyarlı insan , seni seviyorum ve anneler gününü kutluyorum.sevgiler.

Ashley ★ dedi ki...

ne tatlısınız ..