28 Mayıs 2012 Pazartesi

Kaybolmak

 
Cuma günü Belgrad Ormanları'nda çekim vardı. Dönüş yolunda
bildiğiniz kaybolduk. Prodüksiyon ekibi çıkışta bizi bekliyor sandık, 
çekim alanından sola döneceğimize sağa döndük ve 
kendimizi daracık orman yollarında giderken bulduk.
Üstelik, şimşekler çakmaya başlayıp, yağmur da başlamasın mı?
Yoldaki göl kıvamındaki birikintiler, saplanma tehlikesi yaratan çamurlar,
Merve'nin yan camdan gösterdiği jurassic park kıvamındaki iri kuş ve
telefonların da çekmemesiyle birlikte
reklam filminden korku filmine doğru kayan bir tür sapması yaşandı.
Ama ben soğukkanlıyımdır böyle zamanlarda Allah'tan.
Dönüş yapacak bir genişlik bulduk ve geldiğimiz gibi geri giderek
medeniyete kavuştuk.
 
Cumartesi günü kızımın da bana çektiğine karar verdim.
Bir AVM'nin orta yerinde, oyuna daldı. Çiçek saksılarının arasında koşuyor falan.
Gel diyorum, gidiyorum diyorum hiç  tınmıyor bile.
Gittim bir kolonun arkasına saklandım. 
İstiyorum ki, etrafını sık sık kolaçan etmeyi öğrensin,
yoksa elbette ki korkutmak değil niyetim.
5 dakika sonra farkına vardı.
Anneeee, annee diye bağırdı. 
Hah, şimdi beni aranacak, giderim yanına dedim.
Ooo baktım, yandaki kadın giyim mağazasının içine girdi, beni orada arıyor.
Hemen koştum peşinden, içeride kesin paniğe kapılır diye,
bi baktım, ceketlerin arkasından burada da yokmuş, başka bi yerde galiba diye 
sakin sakin dolanıyor.

 
Yanına gittim, bak kuzucum, ben seni her zaman gözlerim ama sen de gözünü benden ayırma
ve beni göremediğinde yerinden ayrılma dedim.
Ama  kaybolma anındaki soğukkanlılığına ne diyeyim?
Anasına bak kızını al.
 






3 yorum:

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

:)) Bir keresinde küçükken pazarda annemi kaybetmiştim :)
Ondan sonra asla annemin elini bırakmadım :)))))))))))

Deniz dedi ki...

:)Oooo pazarda en korkuncu, kocaman kocaman insanlar arasında itiş kakış içinde bir bücür. Ne panik olmuşsundur

Adsız dedi ki...

Hi there mates, pleasant piece of writing and pleasant
arguments commented here, I am really enjoying by these.
Feel free to visit my site ; GFI Norte