12 Haziran 2012 Salı

Alkış...


O ne heyecan, ne coşkuydu...
Daha kucağında kostümlerini taşıdığı torbayı göğsüne sıkı sıkı bastırdığı andan itibaren
içi içine sığmıyordu. 
Sır gibi saklamıştı,
 gösterinin içeriğinden hiç ipucu vermemişti.
Ama arada kendi kendine söylediği şarkılardan çıkartıyorduk bişeyler...
Nasıl oradan oraya koşturdu,
arkadaşlarını ve öğretmenleri tanıştırmak için...
Son zamanlarda gördüğüm en coşkulu hallerdi.

Hepsi çok tatlıydılar, hele ki en son 10. yıl marşını söylerlerken
nasıl da candan söylediler...

Bir karne de bizden vermek gerekirse
çok önemli ve yeniliklerle dolu bir seneyi başarılı bir şekilde geçirdi.
Tam gün okula başlamaktan,
emziği bırakmaya, 
doğduğundan beri gelen bakıcısından ayrılmakla kalmayıp,
 onu alt kattaki çocuğa kaptırmaya kadar
bir çocuk için hayli zorlayıcı bir yıl oldu.
Gayet başarılıydı.

 
 
Kankası Duru'yla nihayet tanıştık,
hani benim ismimi beğenmeyen, sık sık kapıştıkları.
Ama nasıl bir kankalık, hiç ayrılamıyorlar.
Bizimki eve gelip, Duru şöyle yaptı, böyle yaptı, kalbimi kırdı diye anlatıyor ya,
Duru da eve gidip, Yaz beni artık sevmiyor galiba diye anlatıyormuş.
Önemsiyorlar birbirlerinin fikrini çıkartabiliriz sanırım.

Bu da biricik Tuğba öğretmenleri...
Meşhur Ekin'le tanışma fırsatımız olmadı maalesef...
Neyse tanışırız elbet...

 Bu not da sana bücürcüm :
"Benim için başarı seni bu kadar coşkulu, mutlu, huzurlu görmek.
İçinde olduğun anın hakkını verebildiğini,
çevrene de bunun için motivasyon sağladığını bilmek.
Nice başarılara bebeğim."

7 yorum:

gps87blog dedi ki...

süper ya allah nazarlardan saklasın maşallah hep böyle mutlu olsun okurken duygulandım ya:)

karışık_pizza dedi ki...

Çok güzel resimler bunlar,insanı mutlu ediyor.Benim oğlumda büyünce böyle resimlerimiz olurmu acaba?
:))

Tibetin annesi dedi ki...

gözlerim doldu... Allah bize de böyle günlerini göstermeyi nasip etsin... yerim o bücürcanı ben!

dijle dedi ki...

seni öper öper koklarım Yaz'cım.Nicelerini nicelerini tadın Deniz ve hep gülerek baksın hayata

yıldız dedi ki...

Ya o bakışlarından belli nasıl heyecanla,şevkle hazırlanmış.Canım Yaz güzel sanatlarla ilgili bir ißlr uğraşacak gibi geliyor bana hep nedense 😉
Sevdiği,mutlu olduğu bir işi,hatta tüm hayatı olsun,sağlıkla keyfini sürsün hep yaşamının,öperim onu çok :))

Bellek Kutusu dedi ki...

maşallah şekerfareye:)

Deniz dedi ki...

-gps87 çok teşekkür ederim

-Karışık pizza olmaz mı, olur elbet :)


- Dijle çok saol :)


- Yıldız bana da öyle geliyor biliyor musun? Bakalım


- SAol kutucum :)