5 Haziran 2012 Salı

Fotoğraflarla geçen hafta

Çok yoğun bir çekim dönemi geçirdik, 
ama görüşemediğimiz zamanı telafi ettik.
Dede evinde geçen hafta sonunun ardından, dünkü çekime onu da götürdüm,
bütün günü böylece beraber geçirmiş olduk. 
Yönetmen edasında kurulmuş koltuğa bakar mısınız...


Çekimlerden biri Belgrad ormanlarındaydı, 
dünkü de Kilyos'ta plajda.
Neyse ki kapalı stüdyolar yerine
 bol oksijenli çekimlerdi.


Belgrad Ormanlarındaki çekimde masamıza gelen misafir... 

Kızım da çalıştı sayılır,
çocuk oyuncuyu oyaladı.


Arkadaşlık yaptı...
Dünya şekeri bi veletti o da.
Adı Güneş... Güneş ve Yaz... 
Tam da çektiğimiz ürüne uygun ; )
 

Çocuklu çekimden  alışılmış kareler...
 Tanıştırayım, yönetmen asistanı...


Aaa bi de bu arada 20 yıl sonra fırında makarna gününe gittim okuluma.
Zaman tüneline girdim, geldim.
 


7 yorum:

karışık_pizza dedi ki...

Uzun süredir tüm günüm oğluma ayıracağım zamanım olmadı.Çok şanslısın
:)

Nesrin dedi ki...

yoğun bir gün geçirmişsin , çok eğlenceli olmalı her yer cıvıl cıvıl

yıldız dedi ki...

Yoğun olmuş geçen haftan canım ama keyifli de olmuş sanki tabi işin içine Yaz perisi katılırsa;)

elif-kayra dedi ki...

ne iyi etmişsin ama alışırsa hep ister :))tecrübe:)

Yazgüneşi dedi ki...

çekirdekten yetişen bir cimcime gördüm sanki :) yerim
Yaz ve Güneş
Allaaammmm bu nasıl muhtekulade bir ikili yahuuuuu

o zaman tünellerine gelince
ne tuhaf oluyor insan di mi :)

Deniz dedi ki...

-Karışık pizza, insan nasıl kötü hissediyor kendi öyle zamanlarda di mi?

- Nesrin aslında tek gün değil, hafta içi ve sonu

-Aynen Yıldızcım, son çekim günü Yaz'a da çok iyi geldi

- :))) Sorma Elif , korkmadım değil

- Yazgüneşi de olsaydı tam olurdu kadro :)

Deniz dedi ki...

-Karışık pizza, insan nasıl kötü hissediyor kendi öyle zamanlarda di mi?

- Nesrin aslında tek gün değil, hafta içi ve sonu

-Aynen Yıldızcım, son çekim günü Yaz'a da çok iyi geldi

- :))) Sorma Elif , korkmadım değil

- Yazgüneşi de olsaydı tam olurdu kadro :)