11 Haziran 2012 Pazartesi


Heyecanlandım... Ne zaman çocuğu karne alan bir veli oldum ben?

 
İzledim... Almadan çıkacağımız için kedinin ciğere bakışını sadece uzaktan izledim.
 
 Sevindim... Onun heyecanla karne hediyesi olan Mickey gösterisini izlemesine sevindim.


 Delirdim... Uykusuzluk başına vurunca, girdiği ruh hali karşısında 
kim olsa delirirdi.
Eğlendim... Şapka deneyişine, Mac'de koltuğa kurulup oturuşuna bakıp eğlendim. 

 Şaşırdım...  Sabah yürüyüş yaparken yol boyunca meyve ağaçları gördüm,
öyle savunmasız, serbestçe duruyorlar. Dallarında dutlar, kirazlar...
Artık çocuklar hiç dokunmuyorlar ağaçlara diye düşündüm, şaşırdım.
 

Heyecanlandım... Akşam yıl sonu gösterimiz var, nasıl heyecanlanmam?

6 yorum:

elif-kayra dedi ki...

yıl sonu gösterisi
mendil almayı unutma :)

bahriye-krm dedi ki...

okurken ve fotoğraflara bakarken ;GÜLÜMSEDİM...

gösteri için bol eğlenceler :)))

Nesrin dedi ki...

maşallah nede güzel yaz..
tebrik ediyorum onu sevgiler

dijle dedi ki...

Deniz öyle güzel anlatmışsın ki...sanki yanınızdaydım..Nicelerini yaşayın güzel arkadaşım

Deniz dedi ki...

-Elif, haklısın... Çok keyifli bir şey, ağlaması bile güzel bir olay

- Saol Bahriyecim

- Teşekkürler Nesrin


- Sağol Dijlecim, siz de öyle

yıldız dedi ki...

Karne de mı aldı,Ayyy canım ya :))