8 Haziran 2012 Cuma

Kulaklarımda bu şarkı...


En güzel diyaloglar, ya el ayak çekilince yatmaya yakınken oluyor,
ya da arabada giderken, hiçbir uyaran yokken...
Aşağıdaki sohbet bu sabahtan.
-Anne, bakkal, market olmasaydı, biz ne yer, ne içerdik, ne yapardık di mi?
-O zaman biz de şehirde değil, köyde yaşar sebzemizi kendimiz yetiştirir,
yumurtamızı tavuktan, sütümüzü inekten alır, 
peynirimizi sütten yapardık. 

-Ama zorlanırdık di mi?
-Zorlanırdık belki, ama çok daha doğal ve iyi olurdu.

Dedim ve düşündüm. Yine beni düşündürdün.


Bu cumanın şarkısı, dün defalarca dinledim,
öyle bayıldım. Nefis sözler
"....titriyor duvarların, dokunma dersen ben anlarım..." :  




2 yorum:

Tarkanın Annesi dedi ki...

harika yaaa Deniz ne zamandır böyle yalın böyle güzel klibi böyle etkili şarkı dinlememiştim cuma yorgunluğa ilaç gibi geldi artık bugün bütün gün tekrar tekrar dinlerim:)

Bellek Kutusu dedi ki...

"Ama zorlanırdık" demesi ne tatlı:)
Unutmadan, Multitap ruhumu hafifletiyor her dinlediğimde, enteresan bir etkisi var...