27 Haziran 2012 Çarşamba

Sanki o koşuyor ben de peşinden koşuyorum
yakalamak için.
Onunla ilgili yapmak istediğim o kadar çok şey varken,
günümün en az 3 saati yolda geçiyor.
Saçma sapan kaprisler, revizyonlar, abidik gubidik işler meşgul ediyor kafamı.
İnternetten sipariş verdiğim kitaplar bekliyor sıra sıra.
Takılıp kalıyorum aynı kitapta bazen.
Şu an dışarıdaki yağmur kokusu, hafif esintiyi şu an
kırda, bayırda
 yaşamak hoş olurdu diye düşünüyorum. 
Eski dostlar sitem ediyor, yenilere vakit kalmıyor. 
Sanki o koşuyor ben de peşinden...
Hayat, sağına soluna bakma öyle
senden  bahsediyorum.



3 yorum:

Merve dedi ki...

Hele de istanbulda hayat koşuyor biz yakalamaya çalışıyoruz ! yaşlandım resmen bu şehirde genç yaşımda :)

Yasemin Aktuğ dedi ki...

Hay ağzına sağlık.

yıldız dedi ki...

Denizciğim biliyorsun kaç kere dedim kaç kere yazdım,ben ancak işi bırakarak biraz soluklandım,ağacı,suyu,toprağı dinlemeyi öğrendim,zaman buldum.Ve zamanı kuyruğundan birazcık yakaladım..

ama onun da eksileri var,hep konuştuk hep yazdık,hepsi bir arada olmuyor olmuyor..