15 Haziran 2012 Cuma

 İlk vesikalığımızı çektirdik, bu sabah da pasaport için başvurduk,
Temmuz'da babasının peşine takılıp iş gezisi yapacağız da.
Bakalım benim için enteresan olacak, çünkü biz ikimiz tek başımıza uçağa binecek
uluslararası yolculuk edeceğiz.
(Aklınızda olsun pasaport alacaksanız miniğinize,
anne ve babasıyla birlikte başvurmanız gerekiyor ve 
kendisini de bizzat yanınızda götürmeniz gerekiyor. )

Babasının yoğun yaz sezonu açıldı, 
bu da demektir ki, sık sık ayrı kalacaklar.
Hatta babalar gününde bile olamayacak.
Babalar gününde ona ne sürpriz yapalım diye düşünürken
Yaz'a bir anket yaptırdım, basit sorularla, 
cevaplarını da tişörte bastırdım.
Sanıyorum beğenildi; )
Anladığınız gibi erken vermek zorunda kaldık, olmayacağı için...



Size şöyleee ayaklarınızı rahatça uzatıp, keyfini çıkartabileceğiniz bir hafta sonu diliyorum
ve bir cuma şarkısı yolluyorum, görüşürüüüz!
 




1 yorum:

Nesrin dedi ki...

:) ne güzel bir fikir olmuş :D