7 Ağustos 2012 Salı

Günün renkleri

Niye telaş eder insanoğlu büyümek için.
Önce büyümeye koşar bir heyecan.
Sonra da çocukluğunu arar ara sokaklarda.
Çocukluğunun tadını çıkartmayı öğretmek istiyorum
kızıma, anını yaşamasını, ama arada o da sabırsızlanıyor
büyümek için.
Dün şöyle bir konuşma geçti aramızda.
-Anne çok heyecanlanıyorum büyümek için.
Büyüyünce senin kıyafetlerini beraber giyebilir miyiz?

Bunu duyacağım günün bu kadar erken geleceğini tahmin etmemiştim elbette.
Ah be kuzucum, büyümeye heyecanlanmaya gerek yok.
Bak yandakilere o bıdıklar, kazık oldular şimdi.
Çocukluklarını şimdi de seninle yaşamaya çalışıyorlar.



 6.30'da spora kalktım bugün. Çiyden ıslanmış renkleriyle öyle güzeldi ki sabah.
Bittikten sonra beyazın en güzeliyle karşılaştım, selam verdim 
aldım, sakladım.


 Pantone 520, günün değil , her günün en sevdiğim rengi...

Ve kızımın rengi... Pembe geçsin bu gün zaman. 


2 yorum:

Yasemin Aktuğ dedi ki...

az tam bir karışımm olmuş, nasılda benziyor ya. şaşırdım kaldım.

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

yanına YAZ ın fotosunu eklemesen, hiç anlamayacağım senin olduğunu. ikinizden o kadar çok almış ki? kime benziyor çıkaramadım bile :)