22 Ağustos 2012 Çarşamba

Hasta la vista Rapunzel!

 

1 aydır gündemde. Ben saçlarımı kestiricem ve bir daha da uzatmıycam!
Biliyorsunuz, bir ara nasıl da şiddetle karşı çıkıyordu kestirmeye,
ucundan acık bile kestiremiyorduk. Bu sefer de, işi abartıp,
göz hizasını göstererek, şurada kestireceğim demeye başladı.
Kızım yok öyle bir boy diyoruz, anlamıyor.
Neyse, öyle kararlı anlatamam. Ben onun kadar hazır değildim
rapunzelimin saçlarını kestirmeye öyle söyliim. 
İki farklı sebebi olabilir, ilki Megazeka...
Megazeka'yı izledikten sonra oradaki kısacık saçlı kız gibi kestirmek istedi.
2. Yüzme dersinde saçları boneye sığmıyormuş. Artık öğretmenler mi işledi bilemem.
Babası bi doz Rapunzel seyredelim düzelir dedi, denedik, yok olmadı. Kararı karar...
Gerçi ben bir kısa saç severim, ama ne bileyim, makas rapunzel saçlara değince bir tuhaf oldum, ne yalan söyleyeyim. 

Sonuçta kuaför koltuğunda bulduk kendimizi.
Bizimki gibi, kendini bildi bileli saçları poposunda yaşamaya alışık biri için çok büyük bir adım oldu.
Ama kestirdikçe nasıl bir mutlandı, hihihiii diye nasıl sevinç duydu anlatamam.
Kestikten sonra da, habire saçlarını oradan oraya atıp durdu. 
Bitince de oh be dünya varmış dedi. Çocuk artık ne sıkıldıysa... 
Önüne gelene ben saçlarımı kestirdim diye duyuru yaptı.
Enteresan... Hem daha çocuk çocuk oldu, ama bi yandan da büyüdü sanki.


Aslına bakarsanız, onun afacan kişiliğine böylesi belki de çok daha fazla yakıştı.
Nereden öğrenmişse öğrenmişsin Hasta la vista!!! (görüşürüz) diye koşarak babasının üzerine atlayan bir kişilik var sonuçta karşımızda... 
Hadi bakalım, görüşünceye dek... Hasta la vista Rapunzel, merhaba yeni Yaz!

Haaa söylemiş miydim, büyüyünce Murat Boz'la evlenecekmiş bu arada....


8 yorum:

birco dedi ki...

harika olmuş, çok yakışmış.. güle güle uzatsın

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

çok çok yakışmış, güzel olmuş :)

Tibetin annesi dedi ki...

Tibet iki kere hayal kırıklığına uğrayacak desene... hem saç, hem Murat Boz! :P
çok yakışmış ama, çok beğendim. tam anasına bak, kızını al olmuş ;)

Sen Gelince dedi ki...

Çok güzel olmuş ama anladım ki ben de hazır değilmişim:) Bizimkinin asla öyle saçları olamayacağı için belki kıyamıyorum:(

elif-kayra dedi ki...

maşallah çok yakışmış

Seyhan dedi ki...

çok güzel olmuş,sanki farklı biz yaz gelmiş :)

Bilgen dedi ki...

ne güzel olmuş... güle güle uzatsın.:)

bahriye-krm dedi ki...

saçlar gitmiş :(
ama bu hali de ayrı bir güzel olmuş...bir de tam annesinin kızı olmuş..