13 Ağustos 2012 Pazartesi

Yaz'dan inciler

Ne zaman da büyüdü böyle? Arkadaşım kankam oldu.
Kahve içmeye gidip, muhabbet eder, bana takı ve elbise bulup çağırır oldu.  
Oje sürdü bütün parmaklarıma dün, pikeye döküldü, pike battı,
sonra 'süslü püslü' seviyormuş diye bütün takılarımı boynuma taktı,
öyle çıkacakmışım dışarı...
Ama insan kızamıyor ki, zaten önemli olan da eğlenmek...
İçine bilmiş kaçmış gibi, ama gözlükleriyle uykuya daldığı şu fotoğrafında olduğu gibi
"rüyalarında bazen ürkünç şeyler gördüğünü" itiraf eden masum bir kelebek.

Gelelim incilere...

-Anne büyüyünce, gelinliğini bana ödünç verir misin?
 Çok beğeniyorum da...

(Bir barbisinin kıyafetinin cırt cırtı bozulmuş, bir türlü takamamış.
İki saatlik oyunun sonunda ağlaya ağlaya içeri geldi.)

- Anne bi türlü takamıyorum. Bişey beni üzünce oyuna devam edemiyorum.
Böyle bi huyum var!

(Tüm takıları boynuma asarken) 

-Ben süslü püslü kadınları seviyorum.
Bi de beni süslü püslü sanıyor, sen süslü püslüsün diyor çocuğum.

Murat'ın arkadaşı Orkun'a:

-Senin eşin var mı? (Yok sevgilisi var, evlenecekler)
Evlilik olmadan aşk olmaz! (Tam tersi beybi, aşk olmadan evlilik olmaz.)

Bu sabah arabada:
Kızlar bizi dinlerler çalıyor.
-Ben erkekleri dinlemek zorunda mıyım? Hiç de bile dinlemiycem!

Babası Yaz'a
- Dışarıya bakacağıma sana bakarım. Karşımda bir güzellik duruyor.
-Benim karşımda da bi dombalak duruyor!!!!! ( Eyvah )

Komik kızım benim, babasını güldürdüğünü biliyor böyle.
Yoksa hiiiiiiiç kıyamaz babasına.

6 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

tam bir ikoncan edası var fotoğraflarında :)

eviminnuru dedi ki...

İŞNİZ VAR BU FISTIKLA
SEVGİLER

Nesrin dedi ki...

maşallah lafları fena :D çok güzel bir kız

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

hem babalar dillerden düşmez hemde en çok onlara sataşır kızlar :D

İkizBebek dedi ki...

alem bu kız ya,tombalak da koptum ama :)

nergiz dedi ki...

Maşallah Allah analı babalı büyütsüt. :)

aşk ölçer