11 Eylül 2012 Salı

Ayakucumuzda minik bir pisicik


Taa bebeklik döneminden beri uyku postu yazmıyordum. 
O zamanlar yazdığım şeyler de, yine uykusuz bir gece, 
ne zaman kesintisiz uyuyacağız konulu yazılardı.

Yaz'ı en başından beri yatağında uyumaya alıştırdık.
Yatağını ve odasını da çok sever.
Küçücük bebekken bile beşiği odasında dururdu, gidip orada emzirip, 
tekrar uyuturdum. 
Hatta ateşli olduğu birkaç sefer, yanımda kalsın istediğim halde
durmadı, rahatsız oldu, yatağına gitmek istedi.

Ve fekat bu yıl bir halt ettik.
Bu yaz çok sıcak geçince, Yaz'ın odası da güneş alan en sıcak oda olunca
gece uyanıp, anne çok sıcak deyip deyip gelmeye başladı.
O günlerde bir iki göz yumduk derken
şimdi bir baktık,
her gece piti piti geliyor, aaa pardon
önce bağırıyor yatağından
anne gelebilir miyim?
Biz yatağında kal canım, diyoruz
ama bi bakıyoruz pıt pıt damlamış.

Ayakucumuza kıvrılıp yatıyor.
Yatağında ve odasında yatmasıyla bir problemi yok.
O yüzden bu bir dönem diye düşünüyorum.
Bİ daha da bugünler gelmez diyorum ama...
Yine de neetcez de, 'bu alışkanlığı' başa saracağız 
diye düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum.

Şöyle bi bakındım o da aynı şeyi yazmış
okumak isterseniz : 

4 yorum:

güz dedi ki...

yatakta böyle br güzelliğe hayı demek zor ama bir an önce odasına dönmesinde de fayda var..
Bir dönemdir geçer inşallah.
Sen birlikte uyumanın tadını çıkar bu dönemde :)

yıldız dedi ki...

Bence üstünde durma şu an canım,bu bir dönem be geçecek;)

Berna Ceyhan dedi ki...

Merhaba Deniz Hanım, bir kitapta okumuştum. İnsanın bir şeyi alışkanlık haline getirmesi için ortalama 28 gün boyunca yapması gerekirmiş. Eski alışkanlığını kazanması için 28 gün boyunca, Yaz mutsuz olsa da, onun sizinle uyumasını engellerseniz yeniden önceki düzenine geçecektir.

Ben daha önce 28 gün hadisesini hiç denemedim. Ama işinize yarar umuduyla okuduğum bu bilgiyi paylaşmak istedim.

Kendinize iyi bakın, hoşça kalın.

Deniz dedi ki...

Şşşşşşt kızlar, dün gece hiç ziyaretçimiz olmadı :))