14 Eylül 2012 Cuma

Bizimlasın!


Sanırsınız 'Bugün ne giysem jürisi" bizim evde yaşıyor.
Mor bluzunu giy anne lütfeeen,
anne bu küpeleri takmasan, başka bir küpe tak.
Ama lütfen anne.

Ay o mor bluz var ya yırtacağım yakında.
Her gün o bluzu giydirmeye çalışıyor.
O veriyor, ben giymeyeceğim diye direniyorum.
Hoşuma da gitmiyor, gitse giyerim nolucak kırmaya değmez.
Dün de zorla topuklu ayakkabı giydirmeye çalıştı bana.
Kendi bitti, sıra bana geldi.

Önceki hayatında modacı mıydı neydi...

Bu da cuma şarkısı, son zamanlardaki favorim: 



6 yorum:

Gelincik dedi ki...

ben stilini ve kombinasyonlarını çok beğeniyorum.

Adanın Annesi dedi ki...

:) gelsin böyle güzel, fikir alışverişli günler bizedeee

Nesrin dedi ki...

süper yaz hanım ! annesini gidiriyor. ayakabısını çok sevidm zaten .

Sen Gelince dedi ki...

Bizde kendinden kimseye sıra gelemiyor neyseki:)

nurhayat dedi ki...

Ahaha aynı ben, yani bende küçükken öyleymişim. Her sabah anneme eziyet çektirir, gece elbiselerini giy işe giderken böyle çok süslü ol diye tuttururmuşum:) Hatta ilk okul öğretmenim neden dudağına ruj sürmüyor, makyaj yapmıyor diye ağlamışlığım vardır:)

Gul dedi ki...

kulaklarımın pası gitti gece gece:)