13 Eylül 2012 Perşembe

Kızını okuldan alamayanlar kulübü



Kızımın en büyük hayali,
benim onu okuldan almam.
Bunu çeşitli vesilelerle söylüyor.

"Anne, sen 3 kere almıştın di mi beni?"
Matematiği bu sayede çözecek çocuk.

"Anne, bugün sen erken çıkıp alır mısın beni?"
İç ses : Alayım kuzucum alayım da,
iznimizden düşü düşüveriyor bu erken çıkılan saatler,
tatil yapacağımız zaman kalıveririz ortada.

O okuldan aldığım meşhur üç seferde de 
bir coşkulu koşuşu vardı ki,
her gün alasın gelir.

Haklı kuzucuk.
Kapıyı açan anne özlemim yok muydu benim de?
Yanlış hatırlamıyorsam vardı.
Yoktuysa bile şimdi güzel geliyor kulağa.
Akşamüstü çay demlenmiş, tost, kurabiye kokusu karşılıyor seni.
Fena mı? 

Bana yapamayan annem, 
şimdi  kızıma yapıyor, neyse ona da şükretsin. 


Sabah okula götürüyorum ama neyse ki.
Gerçi bu sabah götürmedim ama nefis bir sohbeti kaçırmışım,
 Babasına 3 konu başlığı vermiş:
AŞK- MUTLULUK- SEVGİ nedir?

Soyut kavramların anlatması en keyifli olanları...
Kendileri öğrenirken, bizi de düşündürtüyorlar ya,
çocuk büyütmenin keyifli yanı.




7 yorum:

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

kulübün daimi üyesiyim :(
artık iş bitti evde kalacağım dönemler yakın ama yine kısmet olmayacak.

Nesrin dedi ki...

merhaba
gerçekten çok üzücü bir durum ama iyi anneanne var o bakıyor . Umarım iş temposu biraz azalırda kızını okuldan alabilirsin.
sevgiler

HAYATIMDAKI D'ler-Pınar dedi ki...

Duru 7.5 yaşında.Benim onu okuldan almamı bekliyor hala,4 gözle hem de..

Gul dedi ki...

canım yaa:)bu arada çok güzel bir yazı olmuş:)bizi düşündürtüyorlar kısmına katılıyorum

feyza dedi ki...

merhaba ,
benim kızımda aynı 3 yaşına yaklaştı 7aydır kreşte hergün beni ne zman alacaksın diyor bu hafta 2 kez aldım oda tesadüflerle iizn felan alıp çıktım nedense annenin alması ona daha özenti geliyor :)

feyza dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Deniz dedi ki...

Baharcım, 2 numaralı kuzucuğunla gidersin almaya; )

EVet Nesrin, aynen öyle olsun

Pınar , alabilior musun peki?

Gül, hem de her gün düşünüp duruyoruz

Feyza, evet etraflarına, öğretmenlerine annem geldi demek istiyorlar sanırım