30 Ekim 2012 Salı

Aile fotoğrafı

Tatilde bir gün, bizim yatakta keyif sohbeti yaparken,
-anne ben siz yaşlanacaksınız diye çok üzülüyorum dedi.
Yakında yaşlanırsınız dedi.
Yok be canım, dedim, daha çoook var.
Hem yaşlanabilmek demek yaşıyor olmak demek dedim, 
yani o da güzeldir.

Tüm yaşanmışlıklarıyla bir dini, bir milli bayramı
ve tatili geride bıraktık.
Tabii uzun uzun bir arada kalınca yeni oyunlar icat ettik, masallar uydurduk
ki sonra paylaşırım sizinle...
İlk defa adaya gittik, faytona bindik, dedemizin balık temizleyişini seyrettik, 29 Ekim'i marşlar, bayraklarla kutladık. 
Faytondayken tam da beklediğim şeyi duyduk.
-Vurmasınlar atlara öyle, yazık değil mi onlara?
Umut tayla tanıştık, anne atla sohbet ettik.
Ve yine her uzun tatilin ardından olduğu gibi 
attan düşmüş gibi olduk.

Olabildiği kadar güzel, bereketli bir hafta diliyorum hepimize...


 [ Aaaa az kalsın unutuyordum, yukarıdaki iki fotoğrafın bir hikayesi var.
Geçtiğimiz haftalarda, okuldan üçümüzün fotoğrafını istediler.
Ara ara yok. Ya Murat çekiyor bizi, ya ben onları...
En son bulabildiğim fotoğraf, soldaki emzikli olan düşünün artık.
Neyse, artık ihmal etmeyelim, üçlü fotoları diyerek, 
bu bayram bir aile fotoğrafı edindik, çok şükür. Sonunda...]



 




4 yorum:

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

bayıldım fotoğrafınıza :D

Aysun ercan karakaş dedi ki...

ya duruşta bu yaşlanma mevzusunu doladı diline, gerçekten yaşlanıyoruz ve farketmiyoruz galiba :(

yıldız dedi ki...

eskiden stüdyoya gidilip aile fotoları çekilirdi,ya eski adetler gibi biz de uygulamalaı ya da belirli aralıklarla aile fotoları çektiricez aynı durum bizde de var,üçümüzün fotosu çok az

Deniz dedi ki...

-Teşekkürler Baharcım

- Aysun, bence biraz da korkuyorlar bizim yaşlanmamızdan galiba

- Valla birilerini yakalayınca rica edip çektirtmek lazım galiba Yıldızcım