11 Ekim 2012 Perşembe

NEYSE...

 
 
En sevdiğim kelimelerden biri.
Çok sıradan görünüyor ama,
bir o kadar güzel.
İçinde tevekkül, kabulleniş ve devam ediş var.
NEYSE... Yani ne ise... o
 
Geçen gün twitter'daki bir hashtag düşündürdü bana
 
 
Olan biten, yaşanan neyse ne, 
kabul et, devam et... 
 
Hele bazen de,
 Mükremin abinin kardeşi Lütfiye abla (Demet Akbağ) karakterinin yaptığı bir tonlama vardı sanırım,
Neyseee... diye söylüyorsun, e'leri sündüre sündüre geçmişi geride bırakıyorsun. 

Hadi bakalım hep beraber, "neyseee"!

Konu mankenimizin hiç alakası yok konuyla, kendisi 
mahallemizin kedisi Kırpık:) 
Böyle köşeye sıkıştığından kötü kötü baktığına aldanmayın, çok şekerdir.

5 yorum:

Gelincik dedi ki...

annem de çok kullanır...

Tibetin annesi dedi ki...

ben de çok kullanırım... bu sayede erkeklerin bu kelimeyi hiç sevmediklerini de keşfetmiş oldum :)

Yazgüneşi dedi ki...

benim de en favori kelimem
bir de ben yaya yaya deforme ederek kullanıyorum
içine isimkısaltmamı iteleyerek :)

nesssssse "s" bol bol uzatılacak :)

yıldız dedi ki...

Ben de neyseyi çok kullanırım Sibelin dediği gibi erkekler pek sevmiyor neyse deyince şalter atıyor;))

Deniz dedi ki...

- Bestecim, bak annemin kullandığının farkında değildim.

-Sibel ve Yıldız, benim cephede galiba öyle değil galiba, hiç tepkisini görmedim, neysee :)

- Nesseeee ; )