1 Ekim 2012 Pazartesi

Türküler birleştirir bizi...

Cumartesi akşamı bir kaçamak yaptık, konsere gittik Murat'la...
Şevval'in Toprak kokusu konseptli Harbiye Açık Hava Konseri.
İzleyenleriniz bilirler, Şevval Sam reklamlarımızda oynadığından 
kişisel olarak da tanıyoruz. 
Hem yüz yüze ne kadar tatlı, içten, samimi, alçak gönüllü olduğunu bildiğimden
hem müziğini, daha doğrusu müziğe bakışını sevdiğimden
başkadır bende Şevval Sam...

Adından hafiften anlaşıldığı üzre, bu topraklarda hayat bulan 
müzikleri buluşturmuş.
Sanat müziğinden, türkülere uzanan bir müzik ziyafeti çekti açık havadakilere...
 İkinci bölüm, yani türkülerden oluşan bölüm çok daha etkileyiciydi.
Orta Anadolu'dan Ege'ye,
doğudan batıya,
oradan yukarıya Karadeniz'e duygu dolu türkülerle 
kalpleri birbirine kenetledi.
Ege'de Efeler çıktı, Karadeniz'de horon ekibi...
O anda içimden geçen,
"türkülerle aslında nasıl da kardeşiz, keşke hep türkü kalbiyle bakabilsek,
bu topraktaki herkese." oldu.

Bu topraklarda öyle bir manevi zenginlik ve çeşitlilik var ki,
türkülerinden belli işte. 
Neyse ruhen beslendik, kuzucuk babaannesinde uykuya daldığı saatlerde,
biz de "beslenme saati"ndeydik işte böyle.


 




Bu arada, bir önceki postta göreceğiniz gibi araya reklam/advertorial aldık. 
Epey bir gelgit yaşadım. Daha önce Deli Anne de yazmıştı bu konuyla ilgili...
Şöyle oldu gel gitler:
Gel: İyi işte ne güzel, bu da bir motivasyon!
 
Git: Ama bu sayfada bunun ne işi var şimdi! 
 
Gel: Ama niye öyle diyorsun, bir kitap bile alsan kuzuna fena mı?
Ya da Lösev'e yollarsın daha da iyisi...
 
Git: Sayfa samimiyetini yitirir mi?
 
Gel: Senin samimiyetin böyle mi yitecek yani?
 
Git: Peki insanlar ne der?
 
Gel: OFF bu en kötü soruydu! 
Neyse, işte ne bileyim. Yaşayıp, göreceğiz. 
Yarın ne eser içime, nereden eser... 
Sevdiğim bir laftır; KISMET...
 
 
 
 
 



7 yorum:

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

Çok şanslıymışsınız. Hem konser, hem Şevval, hem türkü ...

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

bayılıyorum bu kadına
görürsen selamlarımı iletiyorum kendisine, gizli bir hayran dersin ;)

hayat paylaştıkça dedi ki...

Ne iyi yapmışsınız bende şevval sam'ı severim hatta bugün gazetede okudum Tuncel kurtizde gelmiş Sen ana tanrıçasın, dünya seninle övünsün" diye iltifat etmiş diye yazıyordu

Nesrin dedi ki...

offf bayılıyorum ben bu kadına çok seviyorum umarım bir gün buraya da gelir

yıldız dedi ki...

Kısmetten gitmişsiniz siz bugün.

Gazetede okudum bugün çok güzel bir konser olmuş.

Biz kendimize isimler verdikten sonra bölündük,ayrı düştük,oysaki o zamana kadar sen,ben bu denli yoktu..

Yazgüneşi dedi ki...

ohhhh nefis olmuş
pek seviyorum bu kadını
nasıl da güzel ...
kaçamağın kralı olmuş sizinki ohh mis :))

Deniz dedi ki...

Evet Nilhancım çok güzeldi


İletirim Baharcım :)


Hayat paylaştıkça, evet o da bir parça da katıldı sesiyle

Nesrin, nereye? Nerdesin?

Evet Yıldızcım öyle olmuş


Yazgüneşi :)) Güzel oldu gerçekten