5 Kasım 2012 Pazartesi

Keyifli sohbetler...


 Bu post'un konusu keyifli sohbetler olacaktı
sonra kızımın pazartesi sendromu yaşayası tuttu.
Hala yazlık giyinmek istemesinden dolayı, 1 saat cebelleştik 
bataryamı yeniden şarj etmeye çalışırken, keyifli sohbetler konusunu başka güne mi ertelesem diyordum ki, sabah masamda hoş bir sürpriz buldum.
Sürprizin hoşluğu, konuşulmuş bir şey üzerine düşünülmüş bir şey olmasıydı.
Ve Aret Vartanyan'ın dediği gibi suyumu kirletmemeyi SEÇTİM.
Hepimiz 3/4 sudan oluşuyoruz ya ve nasıl tepki verdiğimiz tüm vücudumuzu etkiliyor ya,
suyu kirletmek tanımı bu durumu anlatmak için kullanılmış.
Yani negatif duygular, öfke, dedikodu hep suyumuzu kirleten şeyler...

Sabahki telaşe memurluğunun ve ağlama krizlerinin ardından
günün geri kalanında suyu temiz tutmaya ve keyifli sohbetler post'unu yazmaya karar verdim.

Yaz'la sohbet, arada ettiği laflar gerçekten çok keyifli.
 [ Hatta belki öyle keyifli ki, pazartesileri ayrılamayışımız belki o yüzden oluyordur!]

Birkaç örnek vereyim:
Aşağıdaki fotoğrafta görüldüğü üzere hemen ayaküstü kurulan arkadaşlıklar var ya
uzaktayken merak ederim, konu ilk nasıl açılıyor diye?
Aşağıdakinde değil ama, dün bir kahvecideyken benzerine tanık oldum.
Bunlar birbirini kestiler, anlaşacaklarına kanaat getirdiler,
sonra Yaz konuyu açtı:

" Senin okulunda ne tür oyuncaklar var?" NE TÜR dedi ya...
Bu bücür muhabbetlere kulak kabartmak çok keyifli.
 
Sonra yine dün, sadece 5 dakika Sephora'da kendime vakit ayırayım,
biraz ortalığı karıştırayım dedim. 
Hanımefendi geldi, annee benimle ilgilenmiyorsun, dedi. Ben de eğildim sarıldım.
"Sevmek sadece sarılarak olmaz dedi." 
"Nasıl olur, söyle de bileyim dedim" Cevap veremedi.

Arabada gidiyoruz, arkadan seslendi,
anne, sana aldığımız telefon akıllı telefon mu?!!!! 


Sabah da televizyonda gördüğü şarkıcıyı gösterip,
babasına (onun deyimiyle konserci ya babası) 
bu senin arkadaşın mı? dedi.
 Babası, Serdar Ortaç mı ayy aman aman yok diyemedi tabii.
Ama bizimki cevabı yapıştırdı, 
ben pek hoşlanmıyorum da, deyiverdi.

Velhasıl  suyumuza iyi bakarak, keyifli sohbetlerle geçireceğimiz bir gün dileğiyle...

  



3 yorum:

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

Suyunuzun her daim duru kalması dileğimle.

Bilmiş cimcimeye sevgiler.

Sen Gelince dedi ki...

Yazıların bana çok iyi geliyor Deniz'cim:) Suyumuzu hiç kirletmeyelim:)

Deniz dedi ki...

-Nilhan, sizinki öyle olsun :)

-Özlem, bunu duymak ne güzel:)