21 Kasım 2012 Çarşamba

Korkulu rüyaları iptal et


Dün havadan sudan epey bi sohbet etme fırsatımız oldu kendisiyle.
Bazı geceler rüyalarında gördüğü cadılardan, iskelet ve farelerden korktuğunu anlattı.
Okuduğum makalelerden gördüğüm, tam korkulu rüyaların sıkça görüldüğü yaşlar bunlar...
Önce dinledim, sonra Aborjinler'in çocuklarına küçük yaşta öğrettiği rüyayı manüplasyon etme öğretisi geldi. Dedim ki, bir daha rüyanda onları gördüğünde, dikil karşılarına, dur de! 
Sen bir rüyasın, senden korkmuyorum de... 
Tabii bu kolayca olacak, hatta belki de olacak bir şey değil. Ama belki de olur, niye denemeyelim.
Ama konuşmanın sonuda da, korktuğunda ve korkarak uyandığında beni yanına çağırabilirsin,
bizim yatağa gelmene gerek yok dedim.
Konuşmayı bitirip odadan çıkarken, arkasına baktı ve iptal ettim sizi! dedi.
Önce noluyo dedim, bize mi diyor bu! Kime diyorsun dedim, rüyamda gördüğümü anlattığım korkunç şeylere dedi.
 Pozitif düşüncenin gücünü öğrenenlerin, olumsuz düşünceler için iptal tuşuna basması gibi...
Kendi kendine olayı çözmüş,
iptal tuşuna bastı, yoluna devam etti...

4 yorum:

anne kaleminden dedi ki...

süper çözümü bulmuş kendi kendine :) bugün bir de http://ardaakalin.blogspot.com/2012/11/5-yas-cocuklar-icin-doktor-kontrolu.html korku savardan bahseden bir arkadaş vardı, aklınızda bulunsun :)

Deniz dedi ki...

Anne kaleminden, saol bu da güzelmiş

Merve dedi ki...

çoookkkkk tatlı ya! çok da akıllı :))))

Pinky dedi ki...

Vay vay vay çözdü Yaz bu isi ;) cok zekii