12 Kasım 2012 Pazartesi

Sen olayı epey bi yanlış anlamışsın şekerim


Bir pazar klasiği olan aşağıdaki dağınıklığı toplamak için onu yanıma çağırdığımda
duyduklarım, olayı epey yanlış anladığı fikrini doğurdu bende.
-Ama ben toplamak istemiyorum anne!
-Ama yatmadan önce toplamak zorundayız kuzucum.
-Ama sen annesin, ben ne istersem yapmak zorundasın. 
Süt istersem, süt getirmek zorundasın mesela.
OLDU CANIM konseptli bir konuşma yapmak zorunda kaldık kendisiyle bunun üstüne.
Sen dedim olayı bayaa bi yanlış anlamışsın.

Konuşmanın arkasından ona şöyle bir uyarıda bulundum, 
eğer odanı toplamaya en azından yardım etmezsen, ertesi gün oyuncakların yarısını
bir poşete koyup kaldırıcam.
İşe yaradı gözüküyor. 

Haftaya görürüz bakalım.

Toplama faslı bittikten sonra, yatma aşamasına geldiğimizde
-Anne bugün öyle tatlı uyuyacağım ki, beni kaldırıp kendi yatağıma götürmeye kıyamayacaksınız.
Hoppala , al sana yeni bir yanlış anlaşma.
Kızım sana kıyıp kıyamama, tatlı uyuyup uyumama meselesi değil bu
herkes yatağında uyuyacak.

Tabii sabah kendi yatağında uyanınca, tahmin edersiniz 
ama kıyamayacaktın hani sen bana.
Biz bu konuyu konuşmamış mıydık!!! 


Neyse biraz şakalaşma kıkırdaşma ve aşağıdaki kıvamda bir ayılma merasiminden sonra
haftanın ilk günündeki yerimizi aldık.
Hepinize çoluk çocuk iyi haftalar...
Yanlış anlaşılmalar yaşamayın e mi?


Not: 1. Yukarıdaki kuduruk, kışlıkları çıkartırken her şeyi denemeye çalıştığı anlardan...

2. Cuma günü Bulut Atlası'na kaçtık, sersemletici ve çok iyiydi. Bir daha seyretmeliyim kesinlikle. 

5 yorum:

Tibetin annesi dedi ki...

o halde filme bir de benimle mi kaçsan? ;)

asyaselda dedi ki...

:):):):):)çözmüş olayı yaz:)

yıldız dedi ki...

Ben senin yazının sonuna gelmeden keşke bütün yanlış anlaşmalar böyle tatlı bağlansa da derken senin son cümlelerini gördüm:)

Bulut Atlası gerçekten sersemleticiydi değil mi ben de yeniden izlemek isterim ama ancak dvd ile olur bu çünkü sinemada başka filmler izlemek istiyorum.Mesela Şafak Vakti geliyor Alacakaranlık serisinin so n filmi;)

Selcen dedi ki...

:))) çok tatlı uyuyacakmış demek nasıl kıydınız annesi :))))

Deniz dedi ki...

Selcen, arada kıyamıyoruz... Ama arada da kıymak gerekiyor, yerinde uyumasını sağlamak için


Yıldızcım, evet benim de aynı filme 2 kere gitme lüksüm yok ne yazık ki


Seldacım çözmüş valla

Sibel bi konuşamadık, beğendin mi filmi?