9 Kasım 2012 Cuma

Vücut dili


Sabah herkes kalkmadan önce, çayımı içerken How I met your mother'ı 
seyrediyorum. Bu sabah Yaz hanımın erken kalkacağı tuttu.
Baktım, görüntüde sakıncalı bir şey yok, dili de İngilizce, altyazılı izliyorum,
açık bıraktım, devam ettim izlemeye. O da izlemeye başladı.
Dizideki kız -adını unuttum-, eski sevgilisi Marshall'la karşı karşıya duruyor.
Kız birkaç ay önce Marshall'ı terk etmiş ama şimdi pişman 
ve geri dönmek istiyor. Marshall da kızı dinliyor. 
Tensel bir dokunuş yok, el kol işareti yok, hiçbir belirti yok.
Ama  İngilizce olarak kıza geri dönemeyeceğini, çok acı çekmiş olduğunu söylüyor.
Bunun üzerine Yaz başını kaldırıp bana sordu;
"Oğlan kızı istemiyor muymuş?"
Evet onca lafın özetini, kendi diline tercüme etmiş.

Yani vücut dili aslında nasıl da her şeyi söylüyor farkında mıyız?
Söylemediğimiz şeyleri söylemedik sanıyoruz...
Ya da duymadığımız şeyleri aslında beynimizle biliyoruz.

7 yorum:

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

Marshall ı hep kız ismi sanırdım :P

yıldız dedi ki...

Lily kızın ismi ben fanatiğiyim dizinin 8 sezondur sen foxlife daki ilk sezonları izliyorsun,arada denk gelince ben de bakıyorum şimdi internetten son bölümü izliyorum ben de;)

Yaz sen nasıl tatlı bir kızsın dedirtti bana ve yine içimden Yaz kesinlikle görsel sanatlarla ilgilenecek dedim;)

Hande dedi ki...

Vücut dili demişken, yabancı dizi de seviyorsanız "Lie To Me"yi izlemenizi öneririm. Ne kadar doğru bir tespitte bulunduğunuzu daha iyi anlayacaksınız ;)

Resimli Günlük dedi ki...

Vücut dilini anlamak için susmayı öğrenmemiz gerekiyor. Anca o zaman vücüdun dilini duyabiliriz.

Sevginin Ruhu dedi ki...

Yaz'ı ve yazılarınızı çok sevdim.
Şimdiki çocuklar harika...

Deniz dedi ki...

Nilhan, diziyi seyrediyor musun süper :)

- Ben de daha ilerilerdeyim aslında Yıldızcım, ama ne olduysa ortalarda biyerde tekrar başa döndüler. Ben de çok seviyorum diziyi

- Hande, Lie to me nerede oynuyor???

- Resimli Günlük, doğru söylüyorsun

-Sevginin Ruhu çok teşekkür ederim :)

birco dedi ki...

Uzun zamandır bakmıyordum bloglara, nasıl da büyümüş. maaşallah :)