19 Aralık 2012 Çarşamba

Çocuktan al bilgeliği

Geçen sabah, dona dona yürürken, serçeler geçti hemen önümüzden
ben de dedim ki, yarın serçelere ekmek çıkartalım, yakında kar yağar,
Ankara'da yağmış bak. O zaman yiyecek bulamazlar kendilerine...

Ama onlar da sıcak ülkelere göçerler  o zaman?
Serçeler gitmez canım, sıcak ülkelere...
Küçücük onlar...

O zaman sıcak ülkelere giden kuşlar, onları sırtlarında taşısalar güneşli ülkelere?

Doğru ya, herkes birbirine destek olsa, hayat bayram olsa değil mi ama.
Çocuklar, sizler gibi düşünmeyi ne zaman unuttuk biz de, hatırlamaya çalışıyoruz yeniden
...

Sonra da karşımıza bu bumbuz günde çok güzel bir beyaz tüy çıktı ki,
ben bir soruma yanıt aldım onu görmemle birlikte: )

........ 

Sonra arabaya bindiğimizde, şu burnu tıkalı konuşan adamın olduğu
radyo reklamı çıktı karşımıza...
Ben de komiklik olsun diye burnumu elimle tıkayıp
"Burnunuz mu tıkalı? " dedim hatta tekrar ettim ve güldüm...
Onu da güldürürüm diye.
Anneee böyle sürekli burnunuz mu tıkalı dersen, 
senin de burnun tıkanır dedi.

40 sefer söylersen olur felsefesini mi çözmüş desem,
karma felsefesini mi?
diyorum ya, bu bücürler hepsini zaten bilerek doğuyorlar da
büyükler unutturuyor bildiklerini....  



3 yorum:

Adsız dedi ki...

Thanκs fοr sharing уour thoughts about fіre bell.

Regаrԁѕ

my pаgе :: Linkiamo.com

Adsız dedi ki...

This webѕite гeally haѕ all the info I neeԁed аbоut thіs subject anԁ didn't know who to ask.

Also visit my website; social network

Adsız dedi ki...

Ӏ ԁo not even understanԁ hοw I finishеd up
here, but I assumed thіs pοst was once good. I ԁo not recognize who you might be howeveг definitely you aгe going tο
a famous blogger in case you arеn't already. Cheers!

Feel free to visit my web page combat premature ejaculation