17 Aralık 2012 Pazartesi

İlk organizasyonu...



Bugüne kadar hep bizim arkadaşlarımızın çocuklarıyla buluşturduk, hafta sonları birlikte planlar yaptık.
İlk defa kızım, kendi edindiği, seçtiği arkadaşlarıyla bir plan yaptı,
 ilk organizasyonunu gerçekleştirmiş oldu. 

Aylar önce prodüksiyonunu babasının yaptığı, İşsanat'taki Pamuk Prenses oyununa 
okuldaki kankaları Defne ve Eda'yı davet etmiş, bizim zilli.
Babamın işyerindeki oyuna gelir misiniz demiş kendi kendine :)

Bizim de bu fikir çok hoşumuza gitti, hem aileleriyle de tanışmış oluruz diye düşündük.
Aileleri davet edişimiz de çok enteresan oldu.
Hep isimlerini duyduğumuz bu çocukların aileleriyle tanışmıyorduk, telefonları da bizde yoktu.
Ne için olduğunu bilmediklerinden, okuldan istesem belki tuhaf karşılayabilirler diye
oturdum annelere mektup yazdık, çantalarına bırakılması için öğretmenlerine verdik,
oyuna davet ettik.
Onların da hoşuna gitmiş, bu eski usul mektuplaşma, dün de buluştuk.

Yani bizim küçük kızlar, planı yaptı,
bize de planı hayata geçirecek teknik ve lojistik desteği sağlamak düştü.

Annelerle de gayet sıcak bir diyalog paylaştık.
Yalnız, bu bıcır bıcır küçük cadıları okulda düşünemedim.
Allah öğretmenlerine güç ve sabır versin...

Velhasıl, bizim ufaklık, baba mesleğine ilk göz kırpışını yaptı,
ilk organizasyonunu gerçekleştirdi. 






2 yorum:

yıldız dedi ki...

Yaz cicim arkadaşlarını davet etmiş demek ya Denizciğim ben bile okurken duygulandım büyüdü bu şekerfare diye;)

İkizBebek dedi ki...

yerim ben o Yaz'ı.
çok akıllı bu kız yaw, maşallah ona.