7 Aralık 2012 Cuma

Mutlu sonlara inanın...




Geçenlerde bir arkadaşım kız arkadaşı için çok özel ve farklı bir evlilik teklifi 
planı hazırlamış. Kız arkadaşına hafta sonu Bursa'ya gidelim deyip, evden çıkartmış
ve haftalar öncesinden hazırladığı planı devreye sokmuş.

Barcelona'da bir tatil ayarlamış, 1 ay öncesinden yüzüğünü yaptırıp, cebine koymuş.
Kız, kendini Yenikapı'dan arabalıya binecek sanırken, havaalanında bulmuş. 
Barcelona'da teklif yapmak için en güzel anı ve mekanı yakalamaya çalışırken
tatil bitmiş, bir türlü bakla ağızdan çıkmamış.
Çantada bekleyen yüzükle, bir köprünün üstünde birbirlerinin fotoğrafını çekerlerken
meşhur Barcelona hırsızları çantayı alıp kaçmasın mı?
Son günleri, karakollarda hırsız tespit etmeye çalışmakla geçmiş. 
Yüzük de gitmiş, paraları da...


Ama akşam odalarına vardıklarında,
aylardır yapmak için beklediği teklifi yapmış arkadaşım.
Yüzük gitmiş ama unutulmayacak bir evlenme teklifi olmuş.

Yaz'a anlattım, ne heyecanlı değil mi diye...
O da can kulağıyla dinledi, bayılır zaten macera dinlemeye.
Sonunda "Yüzüğü bulmuşlar mı sonra?" diye sordu.
"Bulmamışlar ama yine de çok mutlu ayrılmışlar oradan. Eğer kederlenip " dedim.

"Ama bulsunlar sonra yüzüğü..." dedi.
 Aslında kendi kafasındaki mutlu sonu istiyor.
Mutlu sonlarla büyüyor çünkü.
Çizgi film kahramanlarının hep mutlu sonlarına şahitlik ediyor.
Hayalcilik mi bu? Hayır değil, iyiyi beklemek...
(Aslında bu örnekte her türlü son mutlu, ama Yaz yüzüğün de bulunmasını diledi işte)

Yetişkin olunca da, mutlu sonlara inanmalı sonuna kadar...
Mutlu sonların mutlu başlangıçlar olduğuna inanmalı.

Mesela bangır bangır konuşulan 21 Aralık'tan sonra 
çok güzel şeyler olacağına, yeni bilinç kapıları açılacağına inanmalı.
İnsanlığın çok daha gelişebileceği yeni bir dönemin başladığına...
Güzel şeyler konuşup, mutlu başlangıçlar beklemeli.  

6 yorum:

Nilhan - Küçük Mucizem dedi ki...

Bahtsız bedevi dicem ama konunun anafikrine uymayacak. dediğin gibi sona bakmalı ve mutlu olunmalı.

anne kaleminden dedi ki...

tüh ben de yaz gibiyim, umarım yüzüğü bulurlar :))) mutlu sonları seviyorum, olumlu düşünüyorum :))

Nesrin dedi ki...

ne kadar düşünceli olmuş ...ama şansızlılar üst üste olmuş olsun gerçekten de unutulmaz bir evlilik teklifi :)

Merve dedi ki...

bayılırım evlilik teklifi süpriz hikayelere :)
arkadaşlarına üzüldüm ama barcelonada tatil yaptıklarına göre bir yüzük onlara pek bişey kaybettirmez :)
ben de Yaz gibi mutlu sonla bitmesini hayal ederek okudum , çünkü ben de aynı çizgi filmlerle büyüdüm :S
bir çocuğun hayatında , bilinçaltında bunların ne kadar yer ettiğini bilseniz televizyon yüzü göstermezsiniz inanın :)
ayrıca bu konu geçen hafta ünv.te ders konumuzdu :) baya bi tartışıldı..

yıldız dedi ki...

Senle hep paralel düşünüyoruz sabah kahvaltımı yaparken mutlu sonları düşünmüştüm;)

Deniz dedi ki...

-Aynen Nilhancım :)

- Anne kaleminden, ben de öyle :)


- Nesrin, unutulmaz olmuş gerçekten, istese bu kadarını ayarlayamaz

- Merve, keşke orada olup dinleyebilseydim :)

- Yıldızcımm, :)) Hep mutlu başlangıçların olsun inşallah